Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a m.in. za przygotowanie, sprawdzanie raportów, zestawień, analiz, planów inwestycyjnych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Przedsiębiorstwa lub/i na potrzeby działań wobec Instytucji i Kontrahentów zewnętrznych, rozliczenie wykonanej...
tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
Twoje Zadania Tworzenie, recenzowanie i ocena treści marketingowych. Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na WWW. Obsługa narzędzi AI i zaawansowane techniki pracy z ChatGPT.
Zakres Obowiązków Tworzenie i recenzja treści marketingowych. Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW. Codzienna obsługa narzędzi sztucznej inteligencji (AI).
Zakres obowiązków tworzenie i recenzja treści marketingowych; zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW; obsługa narzędzi AI;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu
3 dni
Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Pracownik Biurowy (j. niemiecki-komunikatywny)
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: NIEM/PD
Zadania:
uzupełnianie dokumentacji,
rozliczanie,
przygotowywanie zestawień.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie,
mile widziane doświadczenie w pracy biurowej,
znajomość j. niemieckiego min. na poziomie komunikatywnym (B1),
dokładność,
zamiłowanie do pracy z liczbami.
Firma oferuje:
stabilne zatrudnienie- umowa o pracę,
wynagrodzenie w zakresie 2600 -2800 brutto,
pakiet socjalny,
prace biurową od poniedziałku do piątku w godzinach porannych,
możliwość dorobienia w nadgodiznach w soboty dla chętnych osób.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a m.in. za przygotowanie, sprawdzanie raportów, zestawień, analiz, planów inwestycyjnych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Przedsiębiorstwa lub/i na potrzeby działań wobec Instytucji i Kontrahentów zewnętrznych, rozliczenie wykonanej...
tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
Twoje Zadania Tworzenie, recenzowanie i ocena treści marketingowych. Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na WWW. Obsługa narzędzi AI i zaawansowane techniki pracy z ChatGPT.
Zakres Obowiązków Tworzenie i recenzja treści marketingowych. Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW. Codzienna obsługa narzędzi sztucznej inteligencji (AI).
Zakres obowiązków tworzenie i recenzja treści marketingowych; zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW; obsługa narzędzi AI;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu
3 dni
Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...