
Nasza Firma jest jednym z liderów w segmencie kawy Premium w Polsce. Jesteśmy dynamiczną, szybko rozwijającą się organizacją działającą wg. Najnowocześniejszych standardów. Aktualnie poszukujemy osoby, której zadaniem byłoby prowadzić istotne dla firmy działania administracyjne z uwzględnieniem wykonawców i kooperantów posługujących się wyłącznie językiem angielskim.
Pracownik Działu Administracji / Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba ta będąc kluczowym członkiem naszego zespołu odpowiedzialna będzie za:
- Współpracę z działem handlowym, logistycznym i administracyjnym. Wspieranie oraz koordynowanie ich działań
- Współpracę z działem księgowości, administrację faktur
- Koordynowanie transportu krajowego oraz międzynarodowego
- Przygotowywanie i edycję dokumentów oraz korespondencji
- Koordynację obsługi floty samochodowej oraz telefonii komórkowej
- Bezpośrednie kontakty z kontrahentami
- Kontakty z dostawcami zewnętrznymi, koordynacja zamówień, zarządzanie i negocjowanie warunków
Idealny kandydat to osoba, która posiada:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Biegłą znajomość obsługi komputera, Internetu oraz pakietu MS Office
- Mile widziana znajomość programu SAP lub podobnego
- Gotowość do zaangażowanej, wielozadaniowej pracy
- Umiejętność wykazywania się własną inicjatywą w poszukiwaniu rozwiązań
- Poczucie odpowiedzialności za działania własne oraz innych członków zespołu
- Efektywną zdolność organizacji pracy oraz zarządzania własnym czasem
- Umiejętność samodzielnej, wydajnej pracy bez konieczności ciągłego nadzoru i kontroli
- Chęć nieustannego rozwoju poprzez pracę w kreatywnym, innowacyjnym i elastycznym zespole, wśród ludzi posiadających pasję dla swojej pracy i wiarę w to co robią.
