Media Markt jest liderem na rynku elektroniki użytkowej w Polsce. To, co nas wyróżnia to bogata oferta produktów i usług, a także najwyższe standardy obsługi Klienta. Ale to nie wszystko! Wyróżniamy się też podejściem do naszych Pracowników. Stawiamy na ich samodzielność oraz wzajemny szacunek i otwartość. Sukces Media Markt to suma sukcesów wszystkich naszych Pracowników. To właśnie dzięki nim Klienci wracają do nas i polecają nas!
Chcesz być częścią naszego sukcesu, zdobyć doświadczenie w branży i poznać ciekawych ludzi? Dołącz do nas! Podziel się z nami swoją pasją.
Aktualnie do naszego sklepu w Warszawie, przy ul. Al. Krakowskiej 61, poszukujemy dynamicznej i zaangażowanej osoby na stanowisko:
- profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy
- realizacja reklamacji towaru i zleceń naprawy
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- współpraca z zespołem, kierownictwem, biurem i innymi działami oraz serwisami zewnętrznymi
- zmysł techniczny i handlowy
- znajomość procedur serwisowych
- wiedza z zakresu prawa konsumenckiego
- doświadczenie w zakresie rozpatrywania reklamacji – mile widziane
- dobra organizacja pracy
- odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- stabilne zatrudnienie i bogaty pakiet socjalny
- dostęp do nowoczesnych technologii
- szkolenia umożliwiające podnoszenie posiadanych kwalifikacji
- dobrą atmosferę pracy
- motywujący system premiowy
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Jeśli jesteś osobą aktywną, lubisz sprzedaż i kontakt z Klientem, szukasz ciekawego, pełnego wyzwań zajęcia, ta oferta kierowana jest właśnie do Ciebie.