pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa spotkań i eventów firmowych,
komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne dostosowanie stylu pracy do stanowiska reprezentującego firmę,
wykształcenie min. średnie - może być w trakcie studiów,
umiejętność samodzielnego organizowania własnej pracy,
kreatywność podczas organizacji eventów, chęć tworzenia programów EB,
dyskrecja: Zachowanie pełnej poufności w kwestiach dotyczących firmy oraz pracowników,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, zwłaszcza Excel, Power Point,
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
pracę w stabilnej firmie w międzynarodowym, ambitnym, kreatywnym zespole,
perspektywę rozwoju w organizacji i poszerzania zakresu odpowiedzialności w zależności od samodzielnych chęci rozwoju,
otwartość na proponowane zmiany, ulepszenia w zakresie zajmowanego stanowiska,
atrakcyjny pakiet benefitów,
parking dla pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych; asystowanie w pracach marketingowych; organizacja wizyt gości oraz ich...
Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
prowadzenie sekretariatu Dyrektora Instytutu, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji, prezentacji, prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki, organizacja i planowanie kalendarza przełożonych, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw biurowych; obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie; przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy; bezpośrednie zaangażowanie w utrzymanie, współtworzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...