Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    6 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Ekspert ds. zakupów administracyjnych i bezpieczeństwa

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
  • Pracownik ds. wsparcia projektów inwestycyjnych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
Zobacz więcej ofert pracy

Referent ds. administracyjnych

MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
Warszawa
praca stacjonarna
1084 dni temu

Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA (IGB MAZOVIA) została utworzona na podstawie zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 29 listopada 2010 roku poprzez przekształcenie i połączenie: Gospodarstwa Pomocniczego Warszawa – Bemowo przy Areszcie Śledczym Warszawa - Białołęka, Wielobranżowego Gospodarstwa Pomocniczego – Stacji Obsługi Samochodów przy Areszcie Śledczym Warszawa Mokotów oraz Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Produkcyjnego przy Zakładzie Karnym w Sieradzu. IGB Mazovia prowadzi szeroką działalność produkcyjną, usługowo – handlową, projektową i inwestycyjną. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy pracowników na poniższe stanowisko:

Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska:
  • doręczanie korespondencji wytwarzanej w toku działalności Ministerstwa Sprawiedliwości pomiędzy komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Sprawiedliwości oraz udzielanie informacji o wykonanych czynnościach,
  • ewidencjonowanie wykonywanych czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi w Ministerstwie Sprawiedliwości zasadami postępowania z dokumentacją,
  • udzielanie informacji o wykonanych czynnościach instytucjom i interesantom, a także pracownikom Ministerstwa Sprawiedliwości,
  • wykonywanie prac w sposób zgodny z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie się do wydanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych,
  • wykonywanie innych zadań i poleceń bezpośredniego przełożonego, związanych z zajmowanym stanowiskiem służbowym.
Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • umiejętność obsługi komputera i dobra znajomość pakietu MS Office, Excel,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,
  • terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • dokładność, rzetelność,zaangażowanie oraz sumienność,
  • wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • umowę o pracę-cały etat,
  • pracę od pon. do pt., 8:00 – 16:00
  • dofinansowanie do opieki medycznej oraz ZFŚS,
  • wynagrodzenie- 3.700 zł brutto
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Za wszystkie zgłoszenia serdecznie dziękujemy.



Klauzula informacyjna

Realizując obowiązek wynikający z Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach składanych przez Państwa w związku z ubieganiem się o zatrudnienie jest Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA z siedzibą przy ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod adresem e-mail : sekretariat@igbmazovia.pl lub telefonicznie pod nr tel.22 328 60 01

Administrator informuje, że:
1. Kontakt z inspektorem ochrony danych w sprawach dot. danych osobowych oraz praw osób których dane dotyczą realizowany jest za pośrednictwem adresu mailowego: iod@igbmazovia.pl
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji oraz kontakt z osobą ubiegającą się o zatrudnienie. Po wyrażeniu dodatkowej zgody dane osobowe mogą być przetwarzane na potrzeby przyszłych rekrutacji.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o przesłankę wskazaną w art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. na podstawie przepisu art. 22 [1] Kodeks pracy. W przypadku, gdy osoba ubiegająca się o zatrudnienie przekaże z własnej inicjatywy szerszy zakres danych osobowych, niż wymagany, będą one przetwarzane w oparciu o przesłankę wskazaną w art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie wyrażonej zgody w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, którym jest fakt ich przesłania. W oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO będą przetwarzane dane w celach przyszłych rekrutacji.
4. Dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników administratora zaangażowanych w procesy rekrutacyjne.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji procesu rekrutacji na dane stanowisko nie dłużej niż 3 miesiące od wyboru kandydata na to stanowisko, a w przypadku przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku. Dane przetwarzane na podstawie zgody niezależnie od wskazanego okresu będą przetwarzane do momentu jej cofnięcia.
6. Podanie danych, o których mowa w ogłoszeniach i ofertach pracy, jest wymagane określonymi przepisami prawa i jest niezbędne dla skutecznego przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacji na dane stanowisko. Tam gdzie kandydat podaje dane w szerszym zakresie niż wymagany lub na potrzeby przyszłych rekrutacji, podaje jej dobrowolnie.
7. Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec administratora z następujących praw:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania (art. 15 i art. 16 RODO),
b) żądania ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),
c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn i wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych (ul. Stawki 2, Warszawa).
8. Realizacja praw, o których mowa w pkt 7 lit. a) - c) możliwa jest za pośrednictwem adresu e-mail: rekrutacja@igbmazovia.pl lub pod numerem telefonu 22 328 63 42, a także drogą listowną przesyłając żądanie na adres siedziby ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa.
9. Osoba, która złożyła wniosek lub żądanie dotyczące przetwarzania jej danych osobowych, w ramach korzystania z przysługujących jej praw, może zostać poproszona o odpowiedź na kilka pytań związanych z jej danymi osobowymi, które umożliwią weryfikację jej tożsamości.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    6 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Ekspert ds. zakupów administracyjnych i bezpieczeństwa

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
  • Pracownik ds. wsparcia projektów inwestycyjnych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...