Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: archiwizacja dokumentów
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: - organizować i koordynować pracę zespołu,
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe na powyższym stanowisku - min. 2 lata, umiejętność obsługi elektronicznych systemów zarządzania dokumentem, znajomość przepisów BHP i PPOŻ, kontrola merytoryczna faktur, umiejętność sporządania umów, znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, znajomość przepisów z zakresu gospodarowania mieniem państwowym. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesięcy, zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy - pół etatu, praca w godzinach od 12:00 do 16:00.
Oświęcim
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 750 PLN
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Jolanta Krzyścin
338425771 w. 1110
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
w przypadku spełnienia wszystkich wymagań kwalifikacyjnych - dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą mailową - sekretariat@psm-oswiecim.pl
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu