Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Obsługę administracyjną zespołu/ - ów PKA; Organizowanie posiedzeń zespołu i ich bezpośrednia obsługa, Prowadzenie dokumentacji spraw merytorycznie związanych z zakresem działania zespołu; Przygotowywanie, zgodnie...
Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
do spraw obsługi kancelaryjnej i obsługi bezpośredniej podatnika
w Trzecim Dziale Obsługi Bezpośredniej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.5
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
ul. Felińskiego 2B 01-513 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Pruszków
Urząd Skarbowy ul. Staszica 1 05-800 Pruszków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z dokumentów (deklaracji podatkowych i informacji), a także aktów notarialnych,
kontrolowanie wprowadzonych danych wynikających z dokumentów za pośrednictwem raportów,
zatwierdzanie informacji podatkowych, deklaracji podatkowych, następnie przypisywanie ich do rejestru,
tworzenie rejestrów i przypisywanie do nich zatwierdzonych dokumentów i przekazywanie do komórki rachunkowości
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca administracyjno-biurowa, używanie sprzętu biurowego. Stanowisko spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonym światłem naturalnym i sztucznym. Inne
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Obsługę administracyjną zespołu/ - ów PKA; Organizowanie posiedzeń zespołu i ich bezpośrednia obsługa, Prowadzenie dokumentacji spraw merytorycznie związanych z zakresem działania zespołu; Przygotowywanie, zgodnie...
Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...