Sales Consultant and Customer Service Specialist with Latvian language

HomeGlobal

Warszawa

26 dni temu

Homeglobal provides business services in many languages for clients all over the world. We appreciate commitment and develop our employees in the organization’s structure. We are seeking creative people, who are passionate towards their duties while being goal-oriented. 

Due to the rapid development we are recruiting to a new department within the organization’s structure, for the position: Sales Consultant and Customer Service Specialist with Latvian language

Sales Consultant and Customer Service Specialist with Latvian language
Miejsce pracy: Warszawa


Job description:

  • Providing a complex customer service for clients from Latvia concerning accepting, realizing and actualizing the orders;
  • Advising clients in adjusting the product offer to their individual needs;
  • Ensuring a good image of the company and maintaining relations with clients;
  • Order system administrating;
  • Providing information concerning orders, problem solving, creating brand consciousness;
  • Tasks performance in a flexible working hours (number of hours depending on availability);
  • Possibility of cooperation from the office in the center of Warsaw or remotely, from anywhere.

Requirements:

  • Fluency/ native in Latvian;
  • Highly developed interpersonal skills;
  • Experience in customer service and selling products;
  • Ability to solve problems on one’s own;
  • Enthusiasm and dedication;
  • Professionalism and responsibility for assigned tasks;
  • Good manners and motivation;
  • Availability to cooperate – depending on preferences, projects in department are realized in various time schedules (full-time). We are flexible and we create a lot of possibilities for our co-workers.

What do we offer:

  • Attractive and stable cooperation conditions, bonuses for good results and taking initiatives;
  • Possibility to gain experience in a company with an international coverage;
  • Friendly atmosphere in a multicultural environment;
  • Possibility of development and promotion within the company’s structure.

 

If  you are interested in, please send us your current CV using APLIKUJ button.

Poznaj

BPO International

BPO International - jesteśmy ekspertami w dziedzinie outsourcingu. Łączymy technologię, wiedzę najlepszych specjalistów i pogłębioną analizę danych, aby rozwiązywać złożone wyzwania, odkrywać nowe możliwości i rozwijać biznes naszych Klientów.

Nasi specjaliści świadczą usługi w następujących obszarach:
IT i NOWE TECHNOLOGIE
MARKETING.  
OBSŁUGA KLIENTA
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
HR/PAYROLL

To co Nas wyróżnia to niezwykła kultura organizacyjna. Pracujemy w naprawdę przyjaznej atmosferze. Bez względu na stanowisko jesteśmy ze sobą na ty. Czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, dostaniesz przestrzeń do eksperymentów i w krótkim czasie zobaczysz efekty swojej pracy. Szukamy okazji do chwalenia, celebrujemy małe i duże sukcesy. Wspieramy się nawzajem w wysiłku na rzecz traktowania każdego w sposób uczciwy, pełen szacunku. Jesteśmy nieugięci w kwestii poprawy jakości życia poprzez innowacje, zaawansowane technologie, ulepszanie procesów oraz rozwój talentów, z których jeszcze nie zdajesz sobie sprawy i przekonasz się, że możesz więcej, niż myślisz.

Więcej o BPO International znajdziesz na stroniewww – www.bpointernational.com

Odwiedź nas już dziś!

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta