Hurtownia artykułów grzewczych, instalacyjnych i sanitarnych
do oddziałuw Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Wymagania
bardzo dobre zdolności organizacyjne
samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność
komunikatywność oraz zaangażowanie,
biegła znajomość programów pakietu Office
doświadczenie w równoległej koordynacji wielu zadań (praca pod presją czasu),
komunikatywna znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
bieżąca organizacja pracy sekretariatu
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie
przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej
obsługa zebrań oraz spotkań odbywających się w siedzibie firmy
kompleksowa opieka nad sprzętem telefonicznym w firmy
zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami
realizacja dodatkowych zadań powierzonych przez przełożonego
Oferujemy:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
zatrudnienie na umowę o pracę
pakiet medyczny i kartę MultiSport
pracę w przyjaznej atmosferze
Co oferujemy?
Stabilne warunki zatrudnienia
Przyjazna atmosfera
Narzędzia pracy
Możliwość rozwoju zawodowego
Prywatna opieka medyczna
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Karta multisport
Smaczna kawa
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ze wskazaniem oddziału za pomocą przycisku aplikowania. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Respol Export-Import sp. z o.o. to firma założona w 1989 rok i oparta w całości na polskim kapitale. Aktualnie tworzy sieć 17 hurtowni na terenie Polski. Specjalizuje się w technice grzewczej, sanitarnej oraz instalacyjnej. Od prawie trzydziestu lat zbiera doświadczenie w pracy z instalatorami, firmami wykonawczymi, a także inwestorami. Współpracuję z organami administracji publicznej, zarówno krajowej, jak i lokalnej, a także z przedsiębiorstwami energetyki cieplnej, gazowniami oraz wodociągami.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...