Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Otwock
Ogłoszenie o naborze Nr 120524
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, 8 godzinnym (od 8.00 do 16.00), przy stanowisku wyposażonym w komputer i inne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- kierowanie pracą Zespołu Prezydialnego i kontrola nad wykonywaniem zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem kancelarii jawnej,
- prowadzenie dzienników korespondencyjnych, rejestrów przepisów, dziennika podawczego, ewidencji pieczęci,
- gromadzenie, ewidencjonowanie i rozpowszechnianie jawnych przepisów prawnych,
- gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego Komendy i jednostek podległych,
- nadzór nad czynnościami związanymi z archiwizacją dokumentów,
- opracowywanie przepisów wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie średnie branżowedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji lub pracy biurowej
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Odpowiedzialność.
- Komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Odporność na stres.
- Samodzielność.
- Terminowość.
- Znajomośc zasad funkcjonowania jednostki Policji.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności "ściśle tajne".