Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 137659
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnością wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- Obsługuje sekretariat dyrektora oraz zastępcy dyrektora Biura Kryminalnego KGP, w tym prowadzi terminarz kontaktów i spotkań kierownictwa biura, organizuje i obsługuje spotkania
- Przyjmuje, ewidencjonuje, przekazuje i wysyła dokumenty jawne oraz kompletuje i przedkłada korespondencję do dekretacji i podpisu dyrektora oraz zastępcy dyrektora biura, a także udziela podstawowych informacji dot. kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych biura
- Obsługuje pocztę elektroniczną Biura Kryminalnego KGP (System Elektroniczny Poczty Policji - SEPP) oraz skrzynkę podawczą (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej - e PUAP), a także sprzęt biurowy oraz przekazuje kierownictwu biura informacje wpływające drogą mailową
- Prowadzi ewidencję czasu pracy (policjantów i pracowników biura) oraz sporządza grafiki dyżurów m.in. dla kierownictwa biura i naczelników, a także wykaz delegacji służbowych i wystawia „polecenia wyjazdów służbowych” dla policjantów/pracowników biura oraz aktualizuje dane dotyczące policjantów i pracowników cywilnych WO BK KGP na portalu wewnętrznym KGP
- Rejestruje decyzje dyrektora Biura Kryminalnego KGP i prowadzi podręczną ewidencję aktów prawnych wydanych przez dyrektora Biura Kryminalnego KGP oraz aktów wyższego rzędu – bezpośrednio dotyczących BK KGP oraz zapoznaje z tymi aktami prawnymi kierownictwo oraz naczelników wydziałów
- Prowadzi ewidencję: referentek, pieczęci, stempli i pieczątek wykorzystywanych w BK KGP oraz sporządza i gromadzi dokumentację dotyczącą wydawania zezwoleń na prowadzenie pojazdów służbowych uprzywilejowanych
- Prowadzi obsługę funduszu reprezentacyjnego dyrektora biura i jego zastępców, w tym (zakupy i dystrybucja środków)
- Opracowuje i przechowuje akta spraw ostatecznie zakończonych przez kierownictwo biura oraz kwalifikuje akta pod względem okresu przechowywania i nadania kategorii, w związku z zapewnieniem zgodnego z przepisami oznaczenia akt
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w pracy biurowej
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Umiejętność pracy w zespole i dobrej organizacji pracy własnej
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE oraz urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Przeszkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”
- Asertywność
- Umiejętność pracy pod presją czasu