Specjalista ds. administracji i obsługi klienta z językiem angielskim lub rosyjskim

E100 International Trade sp. z o.o

Warszawa

21 dni temu

E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.

Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!

W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.

Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy, aby rozwijać obszary, w których pracujemy.

Dołącz do Nas!


W związku z rozwojem naszej firmy aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na nowe stanowisko:



Specjalista ds. administracji i obsługi klienta z językiem angielskim lub rosyjskim
Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska:
  • Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy ze stałymi Klientami firmy w związku ze zwrotem podatku Vat i akcyzy
  • Rejestracja nowych Klientów do zwrotu VAT i akcyzy
  • Przygotowywanie i administracja dokumentacji dotyczącej zwrotu VAT i akcyzy
  • Współpraca z Urzędami
  • Aktualizacja danych w systemie
  • Prowadzenie rozliczeń z Klientami
  • Sporządzanie raportów i analiz
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy (m.in. finansowy, handlowy)
Profil poszukiwanego kandydata:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta będzie dodatkowym atutem
  • Biegła znajomość pakietu Microsoft Office
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji pochodzących z różnych źródeł
  • Znajomość języka angielskiego mile widziana
  • Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy, terminowość
  • Skrupulatność, samodzielność w realizacji zadań,
  • Otwartość na pracę zespołową, duża komunikatywność
  • Znajomość branży transportowej lub paliwowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Przyjazna atmosfera pracy oraz zgrany zespół
  • Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
  • Pakiet Benefitów; opieka medyczna Enel-Med, karta Multisport, e-learningowi system nauki języków obcych
  • Szkolenia wdrożeniowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

E100 International Trade sp. z o.o

E100 - firma europejska oferująca pełny wachlarz usług niezbędnych dla firm transportowych w krajach WNP i UE. Oferujemy nie tylko karty paliwowe, ale również szeroki pakiet usług. Wykorzystujemy zaawansowaną technologię i charakteryzujemy się indywidualnym podejściem dzięki czemu jesteśmy emitentem najlepszej karty paliwowej.

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta