Specjalista ds. administracji sprzedaży samochodów nowych
Miejsce pracy: Warszawa, Piaseczno
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku odpowiada za zadania związane z administracją sprzedaży nowych samochodów. Praca obejmuje koordynację działań sprzedawców z innymi działami oraz producentem, uwzględniając interes firmy. Celem jest uzyskanie optymalnego funkcjonowania działu handlowego.
- wykształcenie min. średnie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- pozytywne nastawienie do pracy
- znajomość branży motoryzacyjnej
- zdolność łatwego nawiązywania kontaktu i utrzymywania relacji z współpracownikami
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- wysoka kultura osobista, optymizm, otwarty stosunek do ludzi, determinacja w realizacji postawionych zadań
- prawo jazdy kat. B
- obsługa pakietu MS Office
- interesującą pracę
- perspektywy rozwoju
- przyjazne warunki pracy
- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
Poznaj
Ursyn Car
Ursyn Car najstarszy autoryzowany serwis Forda w Warszawie. Istniejemy od 1980 roku na na warszawskim Ursynowie, w 2007 roku została otwarta filia Ursyn Car w Piasecznie.