Miejsce pracy: Chełm, ul. Fabryczna 6
Współpraca w oparciu o umowę na zastępstwo (ok. 1,5 roku).
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników firmy z zakresu BHP;
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz Ppoż.;
- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia;
- Sporządzanie dokumentacji, prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości z zakresu BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
- Koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP;
- Aktywny udział w działaniach na rzecz doskonalenia bezpieczeństwa warunków pracy;
- Opracowywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego;
- Prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
- Udział w kontrolach Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
- Umiejętność zorganizowania własnego stanowiska pracy.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie BHP oraz ważne szkolenie okresowe dla służb BHP;
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. BHP;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel i MS Power Point);
- Umiejętności interpretacji oraz stosowania przepisów BHP;
- Mile widziane posiadanie uprawnień do pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Ppoż.;
- Posiadanie prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu;
- Mobilność, dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych.
- Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia;
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole;
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku.
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania