Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Ze względu na rozwój rynku dla naszego Klienta z branży medycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta
Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i e-mailowego na najwyższym możliwym poziomie.
- biegła znajomość języka węgierskiego - warunek konieczny
- mile widziana znajomość dodatkowych języków
- umiejętność obsługi komputera
- doświadczenie i/lub zainteresowanie branżą medyczną będzie dodatkowym atutem
- zdolność do pracy w pełnym wymiarze godzin
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- umiejętność pracy zespołowej
- zorientowanie na Klienta
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- Karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- przyjazna atmosfera pracy
- profesjonalne szkolenia
- dogodną lokalizację
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.