Najnowsze oferty pracy

  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Portal Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
1827 dni temu

Praca.pl to obecnie jeden z największych portali pracy w Polsce. Od 2004 roku wspomagamy firmy w rekrutacji przez Internet. Mamy biura w 6 lokalizacjach i zatrudniamy ponad 70 pracowników. Tworzymy dobre miejsce pracy i dajemy przestrzeń do rozwoju. Dołącz do naszego zespołu, bo Praca.pl to też Pracodawca.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pracuje w zespole zajmującym się realizacją ogłoszeń. Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów i publikowanie ich na naszym portalu.

Miejsce pracy: Warszawa, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Najważniejsze zadania:
  • Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na portalu;
  • Tworzenie szaty graficznej ogłoszeń;
  • Prace w HTML z wykorzystaniem CSS;
  • Dbanie o właściwy poziom obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
  • Znajomość języka HTML i CSS – ale jeśli nie znasz, to my możemy Ciebie tego nauczyć;
  • Znajomość programów graficznych w stopniu pozwalającym na samodzielne przygotowywanie layoutów;
  • Zainteresowanie obszarem e-commerce;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na obsługę klienta;
  • Dojrzałość, samodzielność, odpowiedzialność i spora dawka zaangażowania;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Perspektywy z nami:
  • Stanowisko to w pełni daje szansę pracy z klientami, jednocześnie wykorzystując umiejętności techniczne (obsługa programu graficznego i stylowanie treści);
  • Umożliwimy Ci długofalową współpracę – średnia stażu pracy w dziale obsługi klienta w naszej firmie to 3,5 roku;
  • Zapewnimy Ci dużo uwagi, ale tylko od Ciebie zależy, jak bardzo rozwiniesz się w naszej organizacji.
Proces rekrutacji:
  • Wyślij CV, a my rozpatrzymy je w ciągu 2 tygodni;
  • Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w ciągu 3 dni roboczych;
  • Rozmowę kwalifikacyjną poprowadzimy w biurze w Warszawie lub przez Skype;
  • Do 3 dni poznasz ostateczną decyzję.
Dlaczego warto?
  • biuro w dogodnej lokalizacji
  • stabilne zatrudnienie/ umowa o pracę
  • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Portal Praca.pl

Dlaczego warto?

W Praca.pl zdajemy sobie sprawę, jak ważne i jednocześnie trudne jest znalezienie odpowiedniego pracownika i właściwego pracodawcy. My to umożliwiamy.

Od ponad 18 lat wspieramy rynek pracy, analizujemy zachodzące na nim trendy i z determinacją oraz konsekwencją wprowadzamy innowacyjne narzędzia ułatwiające poszukiwanie pracy oraz pracowników. Staliśmy się jednym z największych portali pracy w Polsce.

Miliony użytkowników, dziesiątki tysięcy ogłoszeń o pracę, lata praktyki i profesjonaliści z zakresu e-rekrutacji to właśnie my. Każdego dnia ponad 50 wspaniałych osób pracuje po to, aby wspierać zawodowe życie innych. Mamy ogromny potencjał, gotowość do dalszego rozwoju oraz ambicję, by stać się najbardziej rozpoznawalnym i innowacyjnym serwisem. Dążymy do pozycji lidera. A Ty? Sprawdź, co osiągnęliśmy do tej pory i pomyśl, ile jeszcze jesteśmy w stanie osiągnąć razem z Tobą!

Proces rekrutacji

Krok Rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne
Krok Propozycja współpracy Propozycja współpracy

Opinie pracowników

Aleksandra Szczepańska

Aleksandra Szczepańska

Dział Handlowy

W Praca.pl pracuję od 2015 roku, zaczynając od stanowiska Account Managera poprzez Key Account Managera i aktualnie jestem Koordynatorem Zespołu Sprzedaży Regionalnej w Krakowie. Ponad 7 lat pracy tutaj pokazało mi, jak efektywnie można wykorzystać czas przy zaangażowaniu dwóch stron - pracownika i pracodawcy. Dynamika zmian na rynku rekrutacyjnym i stały rozwój tej branży nie pozwalają na stagnację i nudę, a praca umożliwia rozwój i zdobycie cennego doświadczenia. Oczywiście w granicach rozsądku, 8 h dziennie, work - life balance tutaj naprawdę działa.

Halina Kisiołek

Halina Kisiołek

Dział Handlowy

Swoją przygodę z Praca.pl rozpoczęłam w 2016 roku i aktualnie zajmuję stanowisko Koordynatora Sprzedaży Regionalnej w Gdańsku. Cieszę się, że jestem częścią tego zgranego zespołu już od ponad 7 lat :) Lubię swoją pracę w Praca.pl, ponieważ nie jest monotonna i nudna. Na co dzień realizuję zadania, które wymagają ode mnie kreatywności i dostosowania się do sytuacji. Dzięki temu czuję, że nieustannie się rozwijam. Niestraszna jest odległość między oddziałami a siedzibą firmy, gdy pracuje się ze wspaniałymi ludźmi, zaangażowanymi w codzienne zadania. Zapraszamy, dołącz do nas!

Iwona Paduch

Iwona Paduch

Dział Handlowy

Do Praca.pl dołączyłam w 2010 r. Pracuję w Zespole Sprzedaży Regionalnej w Warszawie. To zgrany zespół otwartych i odpowiedzialnych ludzi oraz koleżeńska atmosfera ukierunkowana na współpracę i realizację celów. Pracując w Dziale Sprzedaży mierzymy się z wyzwaniami, jakie każdego dnia stawiają przed nami Klienci, rynek pracy i otoczenie biznesowe. Towarzyszy nam ciągła zmiana. Nie ma rutyny. Stawiamy na jakość, dlatego wciąż się rozwijamy, wykorzystując dostępne zasoby. Zdobywamy nowe doświadczenia i uczymy się od siebie nawzajem. Chcemy być po prostu coraz lepsi w tym, co robimy.

Więcej

Podobne oferty

  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...