Cenisz kontakt z klientem. Ważna jest dla Ciebie dobra atmosfera w pracy i zgrany zespół? Dołącz do nas na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa Klienta i sieci Przedstawicielskiej - przyjmowanie zamówień, doradztwo, udzielanie informacji nt. produktów firmy
- bieżąca aktualizacja danych klientów w systemach firmy
- wsparcie rozwoju sieci Przedstawicieli
- realizacja telefonicznej kampanii sprzedażowych produktów firmy
- miękka windykacja telefoniczna oraz mailowa
- godne reprezentowanie oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
- zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta
- umiejętność reagowania na potrzeby Klienta, chęć do pomocy i doradztwa
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- dokładność i rzetelność
- znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w sprzedaży
- wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
- pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pakiet socjalny, medyczny oraz ubezpieczeniowy
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- możliwość korzystania z bezpłatnych zabiegów fotoodmładzania produktami firmy
- pełen zakres szkoleń
- w zależności od wyników możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej