Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydatów do pracy w Biurze Infrastruktury na stanowisko:
- opracowywanie dokumentów przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych,
- udział w procesach komisji przetargowej,
- prowadzenie korespondencji w wykonawcami/oferentami,
- opracowywanie i przygotowywanie materiałów do zawierania porozumień w zakresie koordynacji robót z różnymi jednostkami i podmiotami,
- prowadzenie spraw związanych z podpisywaniem umów i aneksów w zakresie komórek Biura Infrastruktury,
- dopełnianie niezbędnych formalności związanych z realizacją robót m.in. w zakresie usuwania kolizji z obiektami infrastruktury technicznej oraz zgłoszeń i zawiadomień do organów i urzędów,
- współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki.
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne, prawne, administracyjne),
- 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z opracowaniem umów lub dokumentów w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań przetargowych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych i Kodeksu postępowania administracyjnego (ukończone szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych i przepisów prawnych),
- zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, umiejętność prowadzenia dokumentacji, rzetelność, sumienność kultura osobista,
- dobra organizacji pracy,
- obsługa programów Word, Excel, PowerPoint – na poziomie dobrym,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- pracę w godzinach 7.00-15.00;
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.