na czas określony
Centrum Administracji
(Katowice)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- administrujesz uprawnieniami dostępu do obiektów i stref chronionych,prowadzisz dokumentację oraz wspierasz użytkowników podczas przygotowania wniosków w tym zakresie,
- wdrażasz standardy bezpieczeństwa w obiektach bankowych oraz monitorujesz ich utrzymywanie,
- opracowujesz i aktualizujesz plany zabezpieczenia i dokumentacji zabezpieczeniowej obiektów bankowych oraz koordynujesz ich wdrożenie,
- udzielasz wyjaśnień i wspierasz w zakresie postępowań prowadzonych po wystąpieniu awarii lub sytuacji szczególnych,
- obsługujesz wnioski użytkowników obszaru chronionego o przydział kluczy i kodów szyfrów, nadajesz uprawnienia dostępu dla pracowników Banku oraz dla pracowników podmiotów zewnętrznych,
- bierzesz udział w identyfikowaniu zagrożeń zasobów objętych mechanizmami bezpieczeństwa technicznego,
- udzielasz informacji o wymogach zabezpieczeniowych w agencjach Banku,
- odbierasz agencje pod względem dostosowania do standardów zabezpieczeniowych,
- aktualizujesz informacje o zabezpieczeniach technicznych w bazie Banku.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz pełny zakres wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru zabezpieczeń technicznych,
- masz wykształcenie średnie,
- umiejętnie pracujesz pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- jesteś osobą samodzielną w działaniu, dokładną, rzetelną i sumienną,
- mile widziany wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczeń technicznych.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.