Specjalista ds. wsparcia klientów PPK
Oferujemy:
- Atrakcyjną lokalizację na zielonym Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik)
- Umowę o pracę, Kafeterię benefitów, Medicover i ubezpieczenie grupowe
- Strefę relaksu w przyjemnej przestrzeni, Sekcje sportowe (biegowa, koszykówki)
- Elastyczny czas pracy
- Płatny program poleceń pracowników
- Strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice)
- Ask Henry - prywatny asystent
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Zdalne (telefoniczne/wideokonferencyjne/mailowe) wspieranie Klientów (średnich i małych firm) w efektywnym wdrożeniu oraz obsłudze PPK,
- Prowadzenie wsparcia merytorycznego w zakresie procesów kadrowych, wykorzystywanych systemów oraz zagadnień merytorycznych, związanych z realizacją zapisów Ustawy o PPK,
- Zdalne (telefoniczne lub wideokonferencyjne) prowadzenie spotkań wdrożeniowych oraz szkoleń u Klientów PPK,
- Prowadzenie rozmów z naszymi Klientami oraz Sprzedawcami tak aby mieli poczucie zaopiekowania i pełnej wiedzy,
- Bieżąca współpraca z zespołami sprzedaży zaangażowanymi w dystrybucję PPK,
- Współpraca z Agentem Transferowym oraz innymi zespołami w firmie w celu zapewnieniu najlepszej obsługi Klientów,
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
- Nie boisz się dzwonić, nie boisz się odbierać telefonu, lubisz pracować przez telefon / Webex,
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta biznesowego są nie tylko Twoim obowiązkiem, ale również przyjemnością,
- Swobodnie komunikujesz się z klientami, potrafisz klarownie formułować myśli, z entuzjazmem i profesjonalizmem odpowiadasz na ich potrzeby,
- Cechują Cię wysokie umiejętności interpersonalne poparte minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy z klientem w obszarze obsługi klienta lub wsparcia sprzedaży,
- Masz dobrze rozwinięte umiejętności prezentacyjne, jesteś otwarty na przedstawianie zagadnień PPK w kontakcie z Klientami,
- Masz łatwość uczenia się pracy na nowych systemach,
- Prezentujesz podstawową znajomość Ustawy o PPK oraz praktyk rynkowych w zakresie PPK,
- Biegle obsługujesz pakiet MS Office,
Dołączdonas!
Aplikuj