Miejsce pracy: Warszawa
Praca w wymiarze pełnego etatu
- Przygotowanie raportów i analiz;
- Raporty wynikowe i analiza odchyleń;
- Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją;
- Udział w procesie zamknięcia miesiąca;
- Prognozy przychodowe i kosztowe tworzone we współpracy z Kopalniami Kruszyw;
- Analizy ad-hoc;
- Merytoryczne i organizacyjne wsparcie Kopalni Kruszyw;
- Wsparcie i koordynacja przygotowania narzędzi wspierających procesy na Kopalniach Kruszyw;
- Udział w tworzeniu procesów w obszarze Materials;
- Uczestnictwo w regionalnych spotkaniach i prezentacja analiz i raportów;
- Wprowadzanie nowych narzędzi analitycznych;
- Udział w procesach optymalizacyjnych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: Ekonomia, kierunki inżynieryjne lub pokrewne;
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku analityka w obszarach operacyjnych;
- Wiedza poparta doświadczeniem z zakresu przygotowywania raportów, pozyskiwania
i analizowania danych; - Rozwinięte umiejętności negocjacji i prezentacji dla klienta wewnętrznego na różnych poziomach organizacji;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ;
- Bardzo dobra znajomości programów pakietu MS Office;
- Czynna znajomość programu SAP;
- Znajomość specyfiki pracy kopalni kruszyw będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, formułowania i prezentacji wniosków;
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu;
- Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności organizacyjne;
- Rozwinięte zdolności uczenia się i samodoskonalenia, pomysłowość;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, bony świąteczne, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki etc.;
- Programy szkoleniowe dla pracowników w formie stacjonarnej i online;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą
i doświadczeniami; - Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
- Szansę rozwoju kariery w organizacji i międzynarodowych strukturach CEMEX.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania