Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. zarządzania relacjami z klientami

mBank S.A.

Warszawa

15 dni temu

Od nas dostaniesz:
  • umowę o pracę
  • konkursy sprzedażowe
  • kartę sportową
  • prywatną opiekę medyczną
  • przejrzysty system wynagradzania
  • dostęp do bazy szkoleń
Zobacz, jak dbamy o pracowników!

Specjalista ds. zarządzania relacjami z klientami

miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: RKO/034/0219

lokalizacja: Centrum Doradcze (AC), Warszawa, ul. Domaniewska 

 

Twoje zadania:
  • budowanie długofalowych relacji z klientami w ramach własnego portfela Klientów zamożnych w modelu zdalnym (telefon, email)
  • sprzedaż produktów bankowych dla klientów detalicznych poprzez kanały zdalne (telefon, e-mail,)
  • ocena potrzeb i potencjału klientów oraz wybór odpowiedniej strategii współpracy
  • dbanie o wysokie standardy obsługi klientów
  • budowanie pozycji rynkowej mBanku
Masz to COŚ?:
  • wykształcenie wyższe lub status studenta ostatnich lat
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta lub doświadczenie w pracy z klientami zamożnymi/ firmowymi
  • dobrą organizację pracy, konsekwencję i dynamizm w działaniu
  • umiejętność pracy w grupie, umiejętność realizacji zadań pod silną presją czasu
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
  • dodatkowym atutem będzie znajomość specyfiki rynku klientów zamożnych
Od nas dostaniesz:
  • umowę o pracę
  • konkursy sprzedażowe
  • kartę sportową
  • prywatną opiekę medyczną
  • przejrzysty system wynagradzania
  • dostęp do bazy szkoleń

Poznaj

mBank S.A.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (804)
Wałbrzych (57)
Legnica (100)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (246)
Toruń (145)
Lubelskie:
Lublin (257)
Chełm (35)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (948)
Tarnów (65)
Nowy Sącz (62)
Mazowieckie:
Warszawa (2233)
Radom (170)
Płock (96)
Opolskie:
Opole (253)
Nysa (90)
Podkarpackie:
Rzeszów (168)
Przemyśl (45)
Podlaskie:
Białystok (162)
Suwałki (50)
Łomża (37)
Pomorskie:
Gdańsk (486)
Gdynia (197)
Słupsk (64)
Śląskie:
Katowice (582)
Częstochowa (165)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (186)
Elbląg (105)
Ełk (91)
Wielkopolskie:
Poznań (674)
Kalisz (79)
Konin (76)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (329)
Koszalin (88)
Kołobrzeg (40)
Auchan (154)
Tesco (111)
Inditex (22)
Leroy Merlin (131)
Bricoman (19)
STRABAG (12)
ABB (40)
Accenture (135)
Carrefour (144)
PKO BP (350)
PwC (38)
KPMG (22)
Orange (20)
IKEA (31)
Budimex (58)

Rekrutują z Praca.pl