specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Produkcji
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Produkcji
DACPOL Sp. z o.o.
Piaseczno
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
300 dni temu
Firma techniczno- handlowa prowadząca również działalność doradczą, usługową i produkcyjną, działająca od ponad 30 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad 300 producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Produkcji
Miejsce pracy: Piaseczno
Zadania:
praca stacjonarna w Piasecznie,
prowadzenie sekretariatu,
koordynowanie obiegu dokumentów,
wystawianie faktur i innych dokumentów w systemie Comarch CDN
współpraca przy realizacji projektów firmy,
kwestie administracyjne oraz inne związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa,
organizacja pracy biura i wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków.
Wymagania:
umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych,
wysoka kultura osobista, odporność na stres,
bardzo dobra organizacja pracy, dbałość o detale i zdolność do ustalania priorytetów,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...