Szukamy osób dynamicznych, skłonnych do podjęcia nowych wyzwań w obszarze zarządzania majątkiem trwałym.
- Prowadzenie elektronicznej ewidencji nowych zakupów majątku trwałego;
- Koordynowanie procesu likwidacji/sprzedaży składników majątkowych;
- Wspieranie centrów medycznych i szpitali w zakresie zarządzania majątkiem;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz archiwizację;
- Przeprowadzanie inwentaryzacji majątku trwałego;
- Tworzenie i aktualizacja procedur;
- Przygotowywanie miesięcznych raportów.
- Min. roczne doświadczenie w zakresie środków trwałych;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel i MS Access;
- Wykształcenie wyższe, preferowane studia w zakresie ekonomii/finansów;
- Gotowość do wyjazdów służbowych;
- Prawo jazy kategorii B;
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- Chęć rozwijania swojej wiedzy i doskonalenia umiejętności;
- Zorientowanie na budowanie dobrych relacji w zespole.
- Zatrudnienie w renomowanej firmie, będącej liderem swojej branży;
- Ciekawe programy profilaktyczne promujące zdrowy styl życia;
- Dodatkowe benefity (min. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, karta sportowa na preferencyjnych warunkach);
- Miłą i przyjazną atmosferę.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.