Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. studenckich

Uniwersytet SWPS

Warszawa

4 dni temu

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny to niepubliczna uczelnia akademicka prowadząca działalność badawczą oraz oferująca studia o profilu praktycznym i akademickim w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie, Poznaniu i Katowicach. Oferta dydaktyczna uczelni obejmuje kierunki z zakresu nauk społecznych, humanistycznych, ale także wzornictwa i grafiki. Naszym celem jest wzbogacenie oferty dydaktycznej i naukowej oraz rozwój innych dyscyplin, w tym informatyki. Zespół Uniwersytetu SWPS tworzy ponad 700 osób – pracowników akademickich i pionu biznesowo-organizacyjnego. Uczelnia jest atrakcyjnym miejscem rozwoju zawodowego, zapewnia system atrakcyjnych benefitów pracowniczych. Tworzymy zróżnicowane i współdziałające środowisko profesjonalistów ceniących pracę na rzecz studentów, tworzenie wiedzy i jej praktyczne wykorzystanie. Pracownikami i współpracownikami uczelni są wybitni naukowcy, odnoszący sukcesy praktycy, artyści i przedstawiciele świata mediów. Uniwersytet SWPS od wielu lat współpracuje z firmami i jednostkami naukowymi z sektora IT, mając tym samym udział w opracowaniu wielu innowacyjnych rozwiązań, np. takich, jak robot edukacyjny Photon, czy aplikacja do badania jasności tekstów w języku polskim - Jasnopis. Łącząc wiedzę psychologiczną z informatyką, nasi badacze tworzą aplikacje i systemy informatyczne, podnoszące jakość życia, jak np. Beviado.  
 
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny ogłasza rekrutację na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. studenckich
Miejsce pracy: Warszawa

 

Uniwersytet SWPS poszukuje osoby, która dołączy do Centrum Spraw Studenckich na stanowisku Specjalisty i przyczyni się do podnoszenia jakości obsługi, a tym samym wpłynie na tworzenia pozytywnych doświadczeń społeczności studenckiej z uczelnią. Szukamy osób, które wyróżniają się inicjatywą, lubią rozmawiać z ludźmi, potrafią budować długotrwałe relacje i chcą doskonalić kompetencje w zakresie komunikacji z klientem.


Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • łatwość komunikacji i nawiązywania relacji
  • umiejętność poprawnego i klarownego formułowania wypowiedzi w języku polskim i angielskim
  • pomocne i przyjazne podejście do studentów
  • chęć do nauki i pracy zespołowej
  • skuteczność w rozwiązywaniu problemów i radzeniu sobie w trudnych sytuacjach
  • umiejętność analizowania sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań
  • gotowość do pracy w soboty (zgodnie z ustalonym grafikiem)
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
Zadania:
  • codzienny kontakt ze studentami (w tym obcokrajowcami) - zapewnienie szybkiego i profesjonalnego wsparcia w sprawach studenckich
  • obsługa studentów w ramach wymiany w programie ERASMUS i legalizacja pobytu
  • doradzanie i wsparcie studentów w codziennych sytuacjach
  • współpraca z nauczycielami akademickimi
  • weryfikowanie i dokumentowanie informacji w odpowiednich systemach zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • przygotowywanie sprawozdań i zestawień, rozpatrywanie podań zgodnie z poziomem uprawnień
  • dbanie o sprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru
Oferujemy:
  • umowę o pracę i stabilne zatrudnienie na dłużej
  • różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, udział w projektach, rekrutacje wewnętrzne
  • możliwość pracy w profesjonalnym i przyjaznym otoczeniu
  • dofinansowanie do opieki medyczną i ubezpieczenie na życie
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do karty karty Multisport i Multibenefit
  • dobra atmosfera w pracy i pozytywne nastawienie to dla nas podstawa

CV prosimy przesłać za pośrednictwem przycisku APLIKUJ. Termin nadsyłania aplikacji upływa 30 czerwca 2019 r. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (706)
Wałbrzych (59)
Legnica (104)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (288)
Toruń (167)
Lubelskie:
Lublin (258)
Chełm (43)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (824)
Tarnów (106)
Nowy Sącz (82)
Mazowieckie:
Warszawa (2108)
Radom (165)
Płock (93)
Opolskie:
Opole (258)
Nysa (64)
Podkarpackie:
Rzeszów (175)
Przemyśl (47)
Podlaskie:
Białystok (160)
Suwałki (43)
Łomża (31)
Pomorskie:
Gdańsk (573)
Gdynia (280)
Słupsk (90)
Śląskie:
Katowice (695)
Częstochowa (155)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (201)
Elbląg (99)
Ełk (54)
Wielkopolskie:
Poznań (625)
Kalisz (69)
Konin (82)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (362)
Koszalin (103)
Kołobrzeg (40)
Auchan (165)
Tesco (157)
Inditex (36)
Leroy Merlin (131)
Bricoman (5)
STRABAG (20)
ABB (36)
Accenture (99)
Carrefour (156)
PKO BP (310)
PwC (17)
KPMG (37)
Orange (53)
IKEA (45)
Budimex (23)

Rekrutują z Praca.pl