Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Warszawa
specjalista mid / senior
praca stacjonarna
823 dni temu

Ogłoszenie numer: 6381282, z dnia 2022-01-18

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: S/SS/DIP/01/22

 

Opis stanowiska

Sekcja Kontraktowania

Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania,  w szczególności:

  • udział w pracach Komisji Oceny Projektów,
  • udział w procesie aktualizacji dokumentów programowych,
  • opracowywanie propozycji procedur obsługi procesu kontraktowania w zakresie przewidzianym dla PARP/Departamentu oraz proponowanie ich aktualizacji,
  • realizacja zadań wynikająca z procedur dotyczących procesu kontraktowania w zakresie przewidzianym dla PARP/Departamentu,
  • weryfikacja dokumentów na etapie procesu zawierania umów z wnioskodawcami,
  • obsługa baz danych i innych narzędzi informatycznych udostępnionych pracownikowi, w tym analiza danych,
  • przygotowywanie opracowań i analiz dotyczących złożonych wniosków o dofinansowanie,
  • przygotowywanie prezentacji na temat projektów wybranych do dofinansowania,
  • przygotowywanie zmian do zawartych umów o dofinansowanie projektów.

Sekcja Wdrażania

Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności:

  • udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów i rozwiązywania umów o dofinansowanie,
  • udział w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów od wyniku weryfikacji wniosków o wprowadzenie zmian do umów/wniosków o płatność/rozwiązania umów,
  • przygotowywanie korespondencji z beneficjentami,
  • uczestnictwo w procesie wprowadzania zmian do umów o dofinansowanie, niezbędnych do rozliczenia przyznanego dofinansowania,
  • udział w przygotowywaniu lub aktualizacji dokumentów i procedur związanych z realizacją zadań departamentu,
  • przygotowywanie danych i informacji do sprawozdań, raportów i analiz,
  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
  • przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.

Wymagania

Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie wyższe (minimum licencjat),
  • minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
  • znajomość narzędzi biurowych MS Office Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel),
  • wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • umiejętność współpracy w grupie,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe (magisterskie) - preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych,
  • znajomość zagadnień merytorycznych:
    • podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
    • uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości.
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • obsługa klienta.

Oferujemy

  • premię regulaminową
  • prywatną opiekę medyczną
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • szkolenia
  • atrakcyjną lokalizację
  • wydarzenia integracyjne
  • programy socjalne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa

Dlaczego warto?

Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.

Podobne oferty