ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Specjalista w Departamencie Administracji
Opis stanowiska:
- Prace biurowe w departamencie administracji
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w banku
- Obsługa systemu kontroli dostępu
- Obsługa help-desku
- Rejestracja dokumentów, umów, faktur
- Obsługa archiwum dokumentów, floty samochodowej
- Bieżące zadania związane ze sprawami technicznymi w biurze (awarie, przeprowadzki etc.)
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość j.angielskiego
- Znajomość pakietu Office
- Skrupulatność
- Wysoka kultura osobista
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- Wybór preferowanej formy zatrudnienia
- Pracę na rzecz najbardziej rozpoznawalnych marek polskich i globalnych
- Szkolenia i treningi
- Długoterminowe i interesujące projekty
- Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
- Stałe wsparcie opiekuna z ramienia ASTEK Polska
- Współpracę ze specjalistami w swojej dziedzinie
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System