Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista Zespołu Kadr i Szkolenia

Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej
Łęczna
praca stacjonarna
2958 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 180199
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 kwietnia 2016 r.

Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw kadr i szkolenia
  • Zespołu Kadr i Szkolenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ul. Księży Wrześniewskich 10
    21-010 Łęczna

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łęczna
  • Ul. Księży Wrześniewskich 10
    21-010 Łęczna

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowej pracowników cywilnych i policjantów przy wykorzystaniu systemu elektronicznego Policji,
  • opiniowanie od strony prawno-zawodowej podań, raportów i wniosków oraz innych pism w sprawach kadrowych i przygotowywanie projektów odpowiedzi w tych sprawach,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach osobowych, opracowywanie decyzji – rozkazów personalnych,
  • prowadzenie ewidencji etatowej i kadrowej (meldunków o stanie kadr, ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich pracowników cywilnych i policjantów),
  • sporządzanie rozkazów organizacyjnych,
  • wykonywanie czynności z zakresu zagadnień kadrowo – mobilizacyjnych,
  • opracowywanie wniosków o nadanie odznaczeń, medali państwowych i resortowych, stopni służbowych,
  • rozpoznawanie i planowanie potrzeb szkoleniowych pracowników cywilnych i policjantów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca siedząca przy komputerze, powyżej połowy dobowego czasu pracy,
    - praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej,
    - praca w systemie jednozmianowym.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca biurowa, w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
    - stanowisko wyposażone w monitor ekranowy, urządzenia biurowe,
    -praca w pomieszczeniu na pierwszym piętrze (bariery architektoniczne - brak windy).
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok w komórkach kadrowych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o Policji i przepisów wykonawczych do ustawy, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego
    • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność planowania i organizowania pracy
  • bardzo dobra znajomość struktur Policji
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty