Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Radom
praca stacjonarna
1729 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 51996

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca z wykorzystaniem urządzeń elektrycznych tj. komputer, drukarka, skaner, fax
•Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała

Zakres zadań

  • Sporządzanie oraz prowadzenie nadzoru nad umowami cywilno- prawnymi (najmu, użyczenia, dzierżawy) z zakresu gospodarki nieruchomościami
  • Pozyskiwanie odpowiednich baz lokalowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji poprzez nabywanie nieruchomości oraz zbywanie nieruchomości zbędnych
  • Dokonywanie regulacji stanów prawnych posiadanych nieruchomości
  • Przygotowywanie wniosków w sprawie nabywania i zbywania tytułu prawnego trwałego zarządu nieruchomości Skarbu Państwa do Komendy Głównej Policji, Wojewody, Starosty, Prezydenta
  • Prowadzenie rejestru umów i aktualizowanie danych w systemie ewidencji nieruchomości
  • Prowadzenie teczki obiektów KWP i podległych jednostek organizacyjnych Policji
  • Zagospodarowywanie nieruchomościami czasowo niewykorzystanymi dla potrzeb służbowych, udostępnianie nieruchomości podmiotom zewnętrznym (najem, dzierżawa) po uzyskaniu określonej w przepisach zgody Komendy Głównej Policji oraz organu nadzorującego
  • Przygotowywanie oferty na najem nieruchomościami czasowo zbędnymi dla potrzeb Policji oraz sprawdzanie pod kątem merytorycznym i ekonomicznym złożone oferty przetargowe

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
  • Znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, kpa, kc
  • Umiejętności: samodzielność, umiejętność pracy w zespole, negocjacji, komunikatywność, odporność na stres
  • Znajomość obsługi programu Microsoft Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zarządzania nieruchomościami
  • Znajomość zagadnień z zakresu: ekonomii, finansów publicznych, Prawa zamówień publicznych, Prawa budowlanego
 

Podobne oferty