Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Radom
praca stacjonarna
1727 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 51994

Warunki pracy

•Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- współpraca z pracownikami urzędów i instytucji administracji państwowej w celu konsultacji w obszarze zamówień publicznych.
•Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca w bezpośrednim sąsiedztwie sprzętu komputerowego,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała.

Zakres zadań

  • Opracowywanie projektów umów związanych z zakresem zadań wydziału, których KWP z siedzibą w Radomiu jest stroną
  • Opracowywanie projektów aktów prawnych dotyczących wydziału
  • Opisywanie projektów decyzji, regulaminów i innych wewnętrznych aktów przygotowanych do wprowadzenia w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu;
  • Nadzorowanie i koordynowanie ze strony prawnej realizacji zawartych umów dotyczących Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu;
  • Przygotowywanie i analizowanie pod względem prawnym dokumentów wychodzących i przychodzących do Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu;
  • Sporządzanie umów oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszenia do postępowań przetargowych
  • Zapewnienie prawnej i formalnej poprawności procedur stosowanych w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  • Uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej KWP z siedzibą w Radomiu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w obszarze zamówień publicznych oraz obsługi prawnej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
  • Dobra znajomość aktualnych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o Finansach publicznych i przepisów wykonawczych do ustaw oraz umiejętność ich stosowania;
  • Znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (obsługa programów MS Access, MS Exsel);
  • Terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań, umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zesole, łatwość przyswajania nowych umiejętności.
 

Podobne oferty