Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 136973
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z działalnością regulowaną w zakresie ustaw: prawo o miarach, prawo probiercze oraz o tachografach.
- Realizuje zadania dot. pełnienia przez Prezesa GUM funkcji organu działalności regulowanej w ramach CEIDG.
- Realizuje, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz terenową administracją miar i administracją probierczą, zadania mające na celu wdrożenie dobrych praktyk oraz utrzymanie właściwego standardu w obszarach działania Wydziału.
- Realizuje zadania związane z realizacją wniosków przedsiębiorców dot. posiadanych uprawnień i zezwoleń, w tym o wpis do ewidencji podmiotów posiadających zezwolenie.
- Prowadzi ewidencję podmiotów posiadających zezwolenie.
- Bierze udział we wdrażaniu rozwiązań systemowych oraz realizacji projektów w obszarach regulowanych.
- Bierze udział w opracowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych w zakresie właściwości Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiający rozumienie tekstów fachowych, pisanie pism oraz wypowiadanie się na tematy związane z wykonywaną pracą
- Znajomość ustaw: Prawo o miarach, o tachografach oraz prawo przedsiębiorców
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania
- Umiejętność analizy i interpretowania aktów prawnych
- Umiejętność sporządzania notatek i raportów
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w tym MS Access, MS Power Point)
- Umiejętności: współpracy, komunikacji, organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość innego języka UE na poziomie komunikatywnym
- Znajomość przepisów wykonawczych do ustaw: Prawo przedsiębiorców i Prawo o miarach
- Znajomość prawa gospodarczego UE
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej
- Wiedza z zakresu zarządzania jakością
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce