Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe; Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej; Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń; Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Akademia Leona Koźmińskiego
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
427 dni temu

Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.

 

Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:

Specjalistka / Specjalista
ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 28/ADM/CPOK/24

Centralny Punkt Obsługi Klienta

 

Główne obowiązki:
  • obsługa Recepcji Głównej ALK,
  • udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
  • przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
  • obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),
  • koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
  • wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
  • obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
Wymagania:
  • dyspozycyjność do pracy wedle grafiku w wybrane dni tygodnia i wybrane weekendy,
  • gotowość do pracy w ramach równoważnego systemu czasu pracy,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
  • wykształcenie min. średnie,
  • mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z komunikacją lub obsługą klienta,
  • min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
  • orientacja na klienta, chęć udzielania wsparcia innym.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
  • zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
  • praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku,
  • dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez ALK,
  • dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i nauki języka angielskiego,
  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej.
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe; Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej; Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń; Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...