Starszy inspektor

Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Myślibórz
praca stacjonarna
2 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Myślibórz
Numer: StPr/25/0635
OBOWIĄZKI:
a. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, b. obsługa poczty elektronicznej, c. wprowadzanie spraw do systemu EDOK, d. opisywanie faktur i innych rachunków wpływających do urzędu, e. wprowadzanie danych z faktur do rejestru faktu VAT w systemie SYRIUSZ Std, f. prowadzenie rejestru umów, g. sporządzanie raportów i protokołów oraz redagowanie pism na potrzeby przełożonego, h. prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych, i. prowadzenie ewidencji czasu przepracowanego i nieprzepracowanego w formie kartotek indywidualnych pracowników, sporządzanie analiz z czasu pracy, j. prowadzenie i rozliczanie urlopów oraz innych nieobecności pracowników urzędu, k. prowadzenie imiennej ewidencji pracowników w zakresie: rejestrowania tematów szkoleń, kosztów delegacji oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tematycznym szkoleń poszczególnych pracowników. l. współdziałanie z innymi działami i referatami w zakresie realizowanych zadań, m. obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy, n. przygotowywanie dokumentów do archiwizacji i przekazanie ich do archiwum zakładowego, o. przygotowywanie dokumentów do przetargów, p. współpraca z dostawcami art. biurowych, środków czystości oraz innymi kontrahentami współpracującymi z urzędem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Doświadczenie w zawodzie (wymagany staż - lata: 3)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne: a. obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na postawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, b. wykształcenie: wyższe, c. staż prac: co najmniej 3 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia, d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e. stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy, f. nieposzlakowana opinia, g. znajomość: Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r. poz. 620), Ustawa Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 ze zm.) Ustawa Kodeksu Postępowania Administracyjnego ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.), Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), Rozporządzenie Rady ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14 poz. 67). 2. Wymagania dodatkowe a. umiejętność pracy w zespole, b. umiejętność interpretowania przepisów na podstawie przedłożonej dokumentacji, c. umiejętność organizowania pracy na powierzonym stanowisku, d. mile widziana doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub państwowej, e. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, f. umiejętność radzenia sobie ze stresem, g. kreatywność, odporność emocjonalna, empatia, h. wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Myślibórz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Północna 15, 74-300 Myślibórz, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie


Dane kontaktowe:

Małgorzata Niklas
malgorzata.niklas@pupmysliborz.pl
957472871 w. 55


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia a. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem oraz datą, b. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz datą, c. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, d. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie, e. kserokopie świadectw pracy, z dotychczasowych miejsc zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego zakładu pracy, kserokopie zaświadczeń o okresie pobierania zasiłku dla bezrobotnych lub odbycia stażu, f. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów, szkoleń itd., g. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, h. oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe o niekaralności w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego wydane nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed datą ukazanie się ogłoszenia o naborze, i. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Załącznik 1). j. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy), Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko Starszy Inspektor należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Myśliborzu ul. Północna 15 (sekretariat pokój nr 116; lub pocztą na adres :Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu ul. Północna 15 , 74-300 Myślibórz w terminie do dnia 9 grudnia 2025 roku do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie (liczy się data wpływu do Urzędu Pracy) nie będą rozpatrywane.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Placówki Edukacyjnej

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
  • Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi Domów Studenckich

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu uczelni

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
  • Młodszy Specjalista ds. Planowania Grafików

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Podleśna 61    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    14 godz.
    Twoją rolą będzie: ​ Ustalanie i nadzorowanie grafików personelu medycznego; Nadzór nad planowaniem harmonogramów zgodnych z prawem pracy; Rozliczanie czasu pracy; Kontakt z personelem w celu realizacji powierzonych zadań. Oczekiwania wobec Ciebie: Wykształcenie średnie lub w trakcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...