Dołącz do Biura Rozwoju i Komunikacji - Sekretariat Prezesa RARS
Starszy Specjalista ds. Kancelaryjno-Biurowych w Biurze Rozwoju i Komunikacji, sekretariat Prezesa RARS
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Kogo szukamy?
- Szukamy osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Kancelaryjno-Biurowych w Biurze Rozwoju i Komunikacji, sekretariat Prezesa RARS
- Chcemy zatrudnić jedna osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki:
- Przyjmowanie i obsługa procesów administracyjno-biurowych.
- Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa, organizacja spotkań oraz podróży służbowych.
- Dbanie o właściwy obieg oraz ewidencję dokumentów i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej.
- Przygotowanie raportów, analiz, prezentacji, redagowanie pism oraz opracowywanie innych dokumentów na polecenie Prezesa.
- Bieżąca analiza dokumentacji i prowadzenie zestawień związanych z wydatkowaniem środków finansowych (SAP).
- Ewidencja i opisywanie faktur (SAP).
- Wykonywanie prac związanych z organizacyjną i techniczną obsługą sekretariatu Prezesa.
- Obsługa gości.
- Przechowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw załatwionych.
- Obsługa sekretariatu Biura Rozwoju i Komunikacji i Obsługi Administracyjnej podczas nieobecności pracownika sekretariatu.
- Zaopatrywanie Prezesa i Pełnomocników Prezesa w artykuły biurowe.
- Dbałość o pozytywny wizerunek.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 2 lata stażu pracy w obsłudze sekretariatu dyrektora / prezesa / zarządu.
- Posiadanie doświadczenia zawodowego w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Posiadanie doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, spółkach skarbu państwa będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość zasad dotyczących sporządzania dokumentów.
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. B2)
- Rozwinięte umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i skuteczne zarządzanie czasem pracy
- Nienaganna prezencja, wysoka kultura osobista, znajomość zasad biznesowego savoir-vivre
- Dokładność, rzetelność i odpowiedzialność.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
- Znajomość SAP.
Sprawdź co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych RARS.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wraz z zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dopuszczenia do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.