Dołącz do Biura Rezerw Medycznych
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Stanowisku ds. Analiz, Planowania i Sprawozdawczości w Biurze Rezerw Medycznych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Starszego Specjalisty/Głównego Specjalisty w Stanowisku ds. Analiz, Planowania i Sprawozdawczości w Biurze Rezerw Medycznych
- Chcemy zatrudnić jedna osobę na pełny etat
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki
- Opracowywanie projektów planów w zakresie medycznych rezerw strategicznych w ujęciu rzeczowym i wartościowym oraz projektów planów kosztów administracyjnych działalności Biura.
- Opracowywanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań dotyczących tworzenia, utrzymywania, udostępniania i likwidacji medycznych rezerw strategicznych w ujęciu rzeczowym i wartościowym.
- Opracowywanie zestawień i analiz, w szczególności w zakresie stanów ilościowo-wartościowych i obrotów towarowych zachodzących w medycznych rezerwach strategicznych, rozmieszczenia tych rezerw u podmiotów przechowujących rezerwy.
- Koordynowanie spraw dotyczących planowania i sprawozdawczości z zakresu kontroli zarządczej w Biurze.
- Monitorowanie stopnia realizacji planu Agencji w zakresie medycznych rezerw strategicznych oraz wydatków zaplanowanych przez Biuro.
- Formułowanie wniosków i propozycji w zakresie opracowywania i realizacji Rządowego Programu Rezerw Strategicznych.
- Prowadzenie, we współpracy z Działem Produktów Leczniczych i Działem Wyrobów Medycznych, baz danych niezbędnych do natychmiastowego uruchomienia medycznych rezerw strategicznych.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania
- Wymagane posiadanie wykształcenia wyższego,
- Minimum 2 lata udokumentowanego stażu pracy (Starszy Specjalista) lub 3 letni udokumentowany staż pracy (Główny Specjalista),
- Znajomość ustawy o rezerwach strategicznych oraz ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point,
- Zaawansowana znajomości arkuszy Excel w celu opracowywania analiz i raportów,
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych
- Terminowość realizacji zadań, rzetelność, skrupulatność
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe o kierunku: statystyka, zarządzanie, ekonomia, rachunkowość, finanse, prawo, administracja i pokrewne
- Doświadczenie w zakresie realizacji zadań obejmujących finanse spółek oraz opracowywanie analiz finansowych
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość systemu informatycznego SAP w szczególności moduł gospodarka magazynowa
- Umiejętność sporządzania pism urzędowych i dokumentacji finansowej
- Umiejętności: analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji, inicjatywa i dynamizm w działaniu.
Sprawdź co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.