Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2286 dni temu
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 21797

Warunki pracy

- budynek nie przystosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- praca w pokoju wieloosobowym na pierwszym piętrze, przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, drukarka,
- praca pod presją czasu,
- podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
Praca wymaga przemieszczenia się między kondygnacjami w budynku.

Zakres zadań

  • Koordynuje czynności kancelaryjne w celu zapewnienia sprawnej obsługi kancelaryjnej urzędu, pomocy przy odpowiednim doborze klas z wykazu akt do załatwianych spraw oraz właściwego zakładania i prowadzenia akt spraw.
  • Monitoruje funkcjonowanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w celu zapewnienia właściwego wykorzystania systemu EZD w obsłudze kancelaryjnej.
  • Bierze udział przy tworzeniu dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych w urzędzie w celu utrzymania ich aktualności lub wprowadzania koniecznych zmian.
  • Przygotowuje dokumenty ze składu chronologicznego do przekazania do archiwum zakładowego w celu zapewnienia ich bezpiecznego przechowywania.
  • Wypożycza, rejestruje, wyrejestrowuje lub wycofuje dokumenty ze składu chronologicznego w celu zapewnienia kontroli obiegu dokumentów ze składu chronologicznego.
  • Rejestruje przesyłki wpływające oraz wydaje korespondencję zewnętrzną do komórek organizacyjnych w celu zapewnienia sprawnego obiegu korespondencji w urzędzie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia organizowany przez Stowarzyszenie Archiwistów Polskich
  • Znajomość: - ustawy o służbie cywilnej; - ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, -wiedza z zakresu obsługi programów klasy EZD;
  • Kompetencje: rzetelność i terminowość, skuteczna komunikacja, zorientowanie na klienta, rozwiązywanie problemów w sytuacjach nieprzewidzianych, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • ukończone inne kursy związane z zarządzaniem dokumentacją lub obsługą kancelaryjną
  • znajomość ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne
 

Podobne oferty