Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Ostrołęka
Ogłoszenie o naborze Nr 77471
Warunki pracy
praca biurowa, naturalne i sztuczne oświetlenie, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy wejściu do budynku znajduje się winda
Zakres zadań
- prowadzenie akt osobowych pracowników Policji zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie rozkazów personalnych wydawanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Ostrołęce dotyczących pracowników Policji, przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, zmianą lub rozwiązaniem stosunku pracy pracowników KMP w Ostrołęce i KP w Myszyńcu, przygotowywanie dokumentów pracowników Policji ubiegających się o przyznanie emerytury lub renty inwalidzkiej i przesyłanie ich do ZUS,
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników i terminowe przekazywanie ich do komórki finansowej, prowadzenie ewidencji urlopów policjantów i pracowników oraz rocznej karty ewidencji pracy pracowników, obliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych oraz dodatkowych przysługujących policjantom i pracownikom KMP w Ostrołęce i KP w Myszyńcu, koordynowanie problematyki planowania urlopów policjantów i pracowników oraz przechowywanie planów urlopów,
- sporządzanie delegacji służbowych dla funkcjonariuszy i pracowników komórek organizacyjnych nie posiadających stanowiska kierowniczego oraz posterunków Policji,
- przyjmowanie dokumentacji od kandydatów do służby w Policji i przekazywanie do właściwej komórki organizacyjnej KWP z/s w Radomiu,
- sporządzanie zgłoszeń do ubezpieczenia funkcjonariuszy i pracowników Policji, wyrejestrowywanie oraz dokonywanie zmian i korekt na formularzach ZUS oraz prowadzanie danych do systemu komputerowego „PŁATNIK”, obsługa systemu SWOP „Kadra”, „ABSENCJA”,
- sporządzanie meldunków miesięcznych z zatrudnienia, przesyłanie do KWP z/s w Radomiu informacji o średnim zatrudnieniu pracowników Policji na potrzeby ZFŚS,
- przygotowywanie dokumentacji oraz organizowanie staży, organizowanie praktyk zawodowych dla studentów,
- prowadzenie ewidencji stanu etatowego i osobowego pracowników KMP w Ostrołęce i KP w Myszyńcu,
- sporządzanie miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia osób niepełnosprawnych i przekazywanie do PFRON,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
- uprawnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- znajomość przepisów pawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, umiejętność interpretacji przepisów,
- samodzielność, asertywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, znajomość obsługi komputera a w szczególności edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe