Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Administracyjnych Warszawa
Zastępca Dyrektora Pionu Administracyjno-Technicznego

Zastępca Dyrektora Pionu Administracyjno-Technicznego

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Profil firmy sprawdzona firma
Warszawa, ul. Zaruskiego 4
menedżer / dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu
Wskocz na głęboką wodę kariery! Wodociągi Warszawskie to Twoje miejsce pracy
  • Łączymy innowacyjność z długą i wspaniałą historią
  • Rocznie uzdatniamy około 128 mld litrów wody i oczyszczamy 185 mld litrów ścieków
  • Pracuj tam, gdzie każda kropla ma znaczenie
Aplikuj na stanowisko:
Zastępca Dyrektora Pionu Administracyjno-Technicznego
(Pion Administracyjno-Techniczny)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zaruskiego 4
Nr ref.: 577/2025


Dołącz do nas i zyskaj:
  • pracę z sensem, ponieważ nasza Spółka wpływa realnie na życie milionów mieszkańców aglomeracji warszawskiej każdego dnia
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wsparcie finansowe szkoleń, studiów oraz w uzyskaniu specjalistycznych uprawnień
  • prywatną opiekę medyczną (także dla Twoich bliskich), Kartę MultiSport z dofinansowaniem przez pracodawcę oraz grupowe ubezpieczenie na życie
  • zero nudy po pracy dzięki licznym sekcjom sportowym
  • dodatkowy czas wolny: 3 godziny dla rodziny (kwartalnie) i dzień wolny na Twoje urodziny
  • Fundusz Socjalny z dofinansowaniem wypoczynku i innymi formami wsparcia
  • kultura doceniania w formie kwartalnych premii opartych na systemie ocen pracowniczych i realizacji celów
Jakie będą Twoje obowiązki?
  • wsparcie Dyrektora Pionu Administracyjno - Technicznego w zapewnianiu sprawnego funkcjonowania jednostki w odniesieniu do nadzorowanych w ramach Pionu obszarów: energetyczny, utrzymania nieruchomości, gospodarki magazynowej, zakupowy, kancelaryjny, archiwistyczny, a także w obszarze zapewnienia standardów dostępności dla OzSP oraz planowania i zarządzania zielenią
  • dbałość o zapewnianie terminowego opracowywania sprawozdań, analiz i raportów z działalności podległej jednostki funkcjonalnej w celu zapewniania informacji zarządczej organom Spółki, jak również realizacji obowiązków sprawozdawczych Spółki względem odbiorców zewnętrznych
  • nadzór nad sporządzaniem planów gospodarczych Spółki oraz sprawozdań i raportów dotyczących ich realizacji
  • koordynacja i nadzór nad realizacją w podległej jednostce funkcjonalnej planów w szczególności: rozwoju, modernizacji i zaopatrzenia materiałowego
  • poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technicznych w obszarze infrastruktury, inwestycji i zakupów
  • zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych celów rocznych i zadań związanych z działalnością jednostki funkcjonalnej/podstawowej/ wewnętrznej komórki organizacyjnej, w szczególności identyfikowanie ryzyka, jego ocenianie, postępowanie z ryzykiem oraz monitorowanie i raportowanie w ramach systemu zarządzania ryzykiem w Spółce, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wewnętrznymi
  • zawieranie umów z podmiotami zewnętrznymi w ramach udzielonych przez Zarząd Spółki pełnomocnictw
  • pełnienie funkcji Koordynatora ds. Zieleni
  • przeprowadzanie ocen pracowniczych oraz nadzór i koordynacja procesu przeprowadzania tych ocen, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi
Czego oczekujemy?
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, ekonomia)
  • co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w organizacji o średniej lub dużej wielkości
  • co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem powyżej 20 osób
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie A2
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość Prawa Energetycznego, Prawa Budowlanego, Prawa Zamówień Publicznych
  • wiedza z zakresu procesów dotyczących: logistyki (rozliczeń zakupów, kosztów, gospodarki magazynowej), zarządzania zakupami, zarządzania nieruchomościami
  • znajomość obszaru związanego z zapewnieniem w Spółce odpowiednich standardów dla OzSP w zakresie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej i cyfrowej
  • znajomość zasad archiwizacji dokumentacji
  • umiejętność pracy pod presją czasu, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
  • zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
  • oświadczenie / zaświadczenie o niekaralności (podstawa prawna: art. 6d ust. 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 122 z późn. zm.))

W przypadku zaproszenia do kolejnego etapu rekrutacji, wymagane będzie przedstawienie dokumentów potwierdzających m.in. wykształcenie, kwalifikacje zawodowe.

 

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby ze specjalnymi potrzebami.

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej, którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa. Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i  odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.

Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.

Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.

Jak wygląda rekrutacja?

Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
Krok Spotkania rekrutacyjne
Krok Wybór Kandydata

Podobne oferty

  • Kierownik Wydziału Analiz i Przeglądu Jakości Zamówień Publicznych (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań, sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,...
  • Koordynator ds. postępowań przetargowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    organizowanie i prowadzenie procedur zamówień publicznych, nadzór nad prawidłowością dokumentacji i zgodnością z ustawą Pzp, przygotowywanie analiz, raportów oraz sprawozdań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania zakupów, prowadzenie korespondencji z oferentami...
  • Koordynator ds. administracyjno-technicznych (k/m)

    ISS Facility Services Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Koordynacja prac technicznych: naprawy, przeglądy, reagowanie na awarie. Zgłaszanie incydentów technicznych i prowadzenie dokumentacji. Przeprowadzanie kontroli powierzchni biurowej i pomieszczeń technicznych. Wsparcie przy organizacji spotkań i wydarzeń biurowych. Koordynacja...
  • Zastępca Kierownika w Dziale Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Organizacja i prowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi; Współudział w przygotowywaniu planów zamówień publicznych w oparciu o plany zakupów, remontów i inwestycji;...
  • Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i zakupów. Publikowanie wymaganych...
  • Koordynator obsługi biura

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    organizowanie i nadzorowanie działań technicznych w biurze; zgłaszanie usterek oraz prowadzenie dokumentacji technicznej; kontrola stanu biura, sal spotkań i zaplecza technicznego; współorganizowanie wydarzeń firmowych oraz wsparcie logistyczne spotkań; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem...
  • Kierownik Sekretariatu

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w oddziale; Realizacja strategii rozwoju szkół Pascal; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Przygotowywanie i redagowanie pism, materiałów informacyjnych, raportów i analiz; Tworzenie atmosfery partnerstwa i współpracy, dbanie o relacje...
  • Kierownik Sekretariatu

    Grupa Pascal   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w oddziale; Realizacja strategii rozwoju szkół Pascal; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Przygotowywanie i redagowanie pism, materiałów informacyjnych, raportów i analiz; Tworzenie atmosfery partnerstwa i współpracy, dbanie o relacje...
  • Koordynator ds. Usług Facility Management (m/k)

    ISS Facility Services Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działań związanych z zarządzaniem kontraktem w obszarze usług Facility Management (m.in. utrzymanie czystości, usługi administracyjne) na 3 obiektach. Obsługa wewnętrznych systemów kadrowo-płacowych: wprowadzanie danych pracowników, obieg dokumentów,...
  • Koordynator administracyjny usług / Koordynatorka administracyjna usług

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Udział w bieżącym zarządzaniu usługami Facility Management na kilku lokalizacjach; Obsługa dokumentacji pracowniczej oraz procesów kadrowo-płacowych w systemach wewnętrznych; Przygotowywanie i realizacja zamówień zakupowych; Zapewnienie zaplecza organizacyjnego dla zespołów...