- Łączymy innowacyjność z długą i wspaniałą historią
- Rocznie uzdatniamy około 128 mld litrów wody i oczyszczamy 185 mld litrów ścieków
- Pracuj tam, gdzie każda kropla ma znaczenie
- pracę z sensem, ponieważ nasza Spółka wpływa realnie na życie milionów mieszkańców aglomeracji warszawskiej każdego dnia
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wsparcie finansowe szkoleń, studiów oraz w uzyskaniu specjalistycznych uprawnień
- prywatną opiekę medyczną (także dla Twoich bliskich), Kartę MultiSport z dofinansowaniem przez pracodawcę oraz grupowe ubezpieczenie na życie
- zero nudy po pracy dzięki licznym sekcjom sportowym
- dodatkowy czas wolny: 3 godziny dla rodziny (kwartalnie) i dzień wolny na Twoje urodziny
- Fundusz Socjalny z dofinansowaniem wypoczynku i innymi formami wsparcia
- kultura doceniania w formie kwartalnych premii opartych na systemie ocen pracowniczych i realizacji celów
- wsparcie Dyrektora Pionu Administracyjno - Technicznego w zapewnianiu sprawnego funkcjonowania jednostki w odniesieniu do nadzorowanych w ramach Pionu obszarów: energetyczny, utrzymania nieruchomości, gospodarki magazynowej, zakupowy, kancelaryjny, archiwistyczny, a także w obszarze zapewnienia standardów dostępności dla OzSP oraz planowania i zarządzania zielenią
- dbałość o zapewnianie terminowego opracowywania sprawozdań, analiz i raportów z działalności podległej jednostki funkcjonalnej w celu zapewniania informacji zarządczej organom Spółki, jak również realizacji obowiązków sprawozdawczych Spółki względem odbiorców zewnętrznych
- nadzór nad sporządzaniem planów gospodarczych Spółki oraz sprawozdań i raportów dotyczących ich realizacji
- koordynacja i nadzór nad realizacją w podległej jednostce funkcjonalnej planów w szczególności: rozwoju, modernizacji i zaopatrzenia materiałowego
- poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technicznych w obszarze infrastruktury, inwestycji i zakupów
- zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych celów rocznych i zadań związanych z działalnością jednostki funkcjonalnej/podstawowej/ wewnętrznej komórki organizacyjnej, w szczególności identyfikowanie ryzyka, jego ocenianie, postępowanie z ryzykiem oraz monitorowanie i raportowanie w ramach systemu zarządzania ryzykiem w Spółce, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wewnętrznymi
- zawieranie umów z podmiotami zewnętrznymi w ramach udzielonych przez Zarząd Spółki pełnomocnictw
- pełnienie funkcji Koordynatora ds. Zieleni
- przeprowadzanie ocen pracowniczych oraz nadzór i koordynacja procesu przeprowadzania tych ocen, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi
- wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, ekonomia)
- co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w organizacji o średniej lub dużej wielkości
- co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem powyżej 20 osób
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie A2
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- znajomość Prawa Energetycznego, Prawa Budowlanego, Prawa Zamówień Publicznych
- wiedza z zakresu procesów dotyczących: logistyki (rozliczeń zakupów, kosztów, gospodarki magazynowej), zarządzania zakupami, zarządzania nieruchomościami
- znajomość obszaru związanego z zapewnieniem w Spółce odpowiednich standardów dla OzSP w zakresie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej i cyfrowej
- znajomość zasad archiwizacji dokumentacji
- umiejętność pracy pod presją czasu, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
- oświadczenie / zaświadczenie o niekaralności (podstawa prawna: art. 6d ust. 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 122 z późn. zm.))
W przypadku zaproszenia do kolejnego etapu rekrutacji, wymagane będzie przedstawienie dokumentów potwierdzających m.in. wykształcenie, kwalifikacje zawodowe.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby ze specjalnymi potrzebami.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
-
Krok
Publikacja ogłoszenia o pracę
-
Krok
Gromadzenie i selekcja aplikacji
-
Krok
Spotkania rekrutacyjne
-
Krok
Wybór Kandydata