Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Asystent ds. Serwisu i Usług

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Warszawa

82 dni temu

Zagraj na pozycji
Asystent ds. Serwisu i Usług
Miejsce pracy: Warszawa

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy sie wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Jeżeli:
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta;
  • Jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązujesz kontakty, potrafisz współpracować;
  • Masz łatwość w budowaniu poprawnych i swobodnych wypowiedzi;
  • Jesteś osobą zaangażowaną, samodzielną, dokładną;
  • Lubisz kontakt z ludźmi;
  • Znasz dobrze pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Posiadasz doświadczenie na rynku usług montażowych.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • Bieżącą komunikację z Klientami i Wykonawcami;
  • Akceptację i moderację zleceń Klientów oraz ogłoszeń i zgłoszeń Wykonawców usług;
  • Prowadzenie korespondencji z Klientami i Wykonawcami usług;
  • Obsługę procesu pozyskiwania nowych Wykonawców i Klientów usług do programów lojalnościowych;
  • Przygotowanie niezbędnych materiałów i dokumentów.
Oferujemy Ci:
  • Umowę o pracę na zastępstwo;
  • Stanowisko w rozwijającej się, międzynarodowej firmie;
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
  • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania;
  • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport;
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
  • Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra;
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Poznaj naszych zawodników:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.

Poznaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (731)
Wałbrzych (37)
Legnica (61)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (159)
Toruń (76)
Lubelskie:
Lublin (104)
Chełm (18)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (889)
Tarnów (31)
Nowy Sącz (30)
Mazowieckie:
Warszawa (1777)
Radom (57)
Płock (34)
Opolskie:
Opole (120)
Nysa (15)
Podkarpackie:
Rzeszów (95)
Przemyśl (17)
Podlaskie:
Białystok (71)
Suwałki (25)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (364)
Gdynia (125)
Słupsk (36)
Śląskie:
Katowice (416)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (79)
Elbląg (23)
Ełk (9)
Wielkopolskie:
Poznań (521)
Kalisz (47)
Konin (36)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (249)
Koszalin (60)
Kołobrzeg (22)
Auchan (111)
Tesco (507)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (21)
STRABAG (11)
ABB (52)
Accenture (154)
Luxoft (136)
PKO BP (310)
KPMG (31)
Orange (23)
IKEA (4)
Budimex (18)

Rekrutują z Praca.pl