7N to duńska firma konsultingowa, zajmująca się outsourcingiem ekspertów IT. Globalnie, w siedmiu krajach zatrudniamy ponad 700 osób (w Polsce ok 350). W ciągu prawie 30 lat działalności dowiedliśmy, że jawny i przejrzysty model finansowy, współpraca wyłącznie z ekspertami w swoich dziedzinach oraz bardzo dobra opieka nad nimi są najlepszym modelem konsultingu IT.
Obecnie do naszego wewnętrznego działu administracji poszukujemy:
Asystent/ka działu administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie raportów i zestawień związanych z działalnością operacyjną Działu Sprzedaży 7N
- Wsparcie Konsultantów 7N w sprawach administracyjnych (np. umowy, szkolenia, urlopy) i logistycznych (np. rezerwacja hoteli, rozliczanie kosztów)
- Wsparcie administracyjne w zakresie obsługi Klientów 7N
- Dbanie o poprawność i spójność danych w systemie Microsoft Dynamics CRM
- Wsparcie w organizacji eventów firmowych 7N
Wymagania:
- Gotowość do pracy w niepełnym wymiarze godzin – mile widziany status studenta
- Wysokie kompetencje interpersonalne oraz komunikacyjne
- Umiejętność współpracy
- Dokładność, skrupulatność, dbałość o szczegóły
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Asertywność i dyplomatyczność
- Bardzo dobra obsługa komputera (zwł. pakietu MS Office, w tym zwł. MS Excel)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Co oferujemy:
- Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin – duża elastyczność
- Pracę w międzynarodowej firmie o unikalnej kulturze organizacyjnej, przejrzystych zasadach współpracy i świetnej renomie w branży
- Aktywny udział w projektach i obszarach kluczowych dla działalności firmy
- Wszechstronne obowiązki, umożliwiające rozwój w różnych dziedzinach biznesowych
- Stałe wsparcie merytoryczne w realizowanych zadaniach