LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Działu Obsługi Klienta w Banku
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 007691
• Udzielanie wszelkich informacji klientom oraz potencjalnym klientom na temat procedury kredytowej i leasingowej oraz oferty kredytowej i leasingowej - tylko połączenia przychodzące;
• Bezpośrednia Obsługa Klienta w Banku;
• Faksowanie dokumentów do Klienta;
• Przygotowywanie dokumentów spłaty całkowitej;
• Uzupełnianie i aktualizacja danych w lokalnych aplikacjach;
• Przygotowywanie szablonowych odpowiedzi na pisma klientów Banku oraz klientów Leasingu.
• Status studenta mile widziany;
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
• Doświadczenie w obsłudze klienta;
• Pełna dyspozycyjność 40h tygodniowo, z możliwością małych odstępstw;
• Komunikatywność.
• Umowa zlecenie;
• Stawkę godzinową 13zł brutto;
• Pakiet benefitów pozapłacowych;
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
APLIKUJ
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636