Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Customer Service and Sales Specialist with Romanian language

Homeglobal

Warszawa

57 dni temu

Customer Service and Sales Specialist with Romanian language

Due to the rapid development we are recruiting to a new department within the organization’s structure, for the position:

Ideal Candidate

  • Fluency in romanian language;
  • Experience in sales or customer service will be advantage (call center/contact center);
  • High communication and interpersonal skills;
  • Independence, ability to solve problems;
  • Assigned responsibility for actions;
  • Motivation and commitment;
  • Enthusiasm, good attitude and sense of humor.

Job description

  • Contact with clients from the Romanian market and active sales of products;
  • Promoting products;
  • Taking care of relationship with customers;
  • Shaping a good image of the company;
  • Act as an advisory in terms of matching products to individual needs;
  • Administration and operation of the internal system.

We offer:

  • Stable and attractive terms of cooperation;
  • Rewarding good performance;
  • Training system;
  • Working a great location in the center of Warsaw;
  • Working a Polish company which gives you the opportunity to develop international markets;
  • The ability to use foreign languages every day;
  • Friendly work environment;
  • The possibility of development.

We appreciate commitment and develop our employees in the organization’s structure. We are seeking creative people, who are passionate towards their duties while being goal-oriented.

If you want start a career in the structures of the Polish company, which worked effectively in international markets, this job is for you!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (759)
Wałbrzych (70)
Legnica (105)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (251)
Toruń (151)
Lubelskie:
Lublin (266)
Chełm (54)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (989)
Tarnów (98)
Nowy Sącz (84)
Mazowieckie:
Warszawa (2283)
Radom (168)
Płock (71)
Opolskie:
Opole (243)
Nysa (76)
Podkarpackie:
Rzeszów (151)
Przemyśl (42)
Podlaskie:
Białystok (176)
Suwałki (39)
Łomża (37)
Pomorskie:
Gdańsk (539)
Gdynia (279)
Słupsk (85)
Śląskie:
Katowice (678)
Częstochowa (178)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (207)
Elbląg (123)
Ełk (60)
Wielkopolskie:
Poznań (693)
Kalisz (89)
Konin (81)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (320)
Koszalin (121)
Kołobrzeg (44)
Auchan (198)
Tesco (154)
Inditex (29)
Leroy Merlin (197)
Bricoman (34)
STRABAG (6)
ABB (43)
Accenture (119)
Carrefour (176)
PKO BP (351)
PwC (29)
KPMG (38)
Orange (39)
IKEA (43)
Budimex (31)

Rekrutują z Praca.pl