Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    5 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista w Biurze Obsługi Klienta (usługi laboratoryjne)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Project Specialist

Johnson Matthey Battery Systems Sp. z o.o.
Gliwice
praca stacjonarna
1215 dni temu

Johnson Matthey Battery Systems - We are Europe's leading high volume manufacturer of advanced battery systems with a market presence of over 20 years. Located in Gliwice, we specialize in rechargeable lithium-ion battery systems, designing and producing a wide range of battery packs for various applications such as e-bikes, power tools, garden tools, medical devices and light e-mobility.

Customer Service Project Specialist
Miejsce pracy: Gliwice

 

Key responsibilities:
  • Participate in quotation process for new projects or changes to existing products.
  • Keep track on product life cycle with proper documentation of selling price and cost price development.
  • Operate and manage commercial sales side of ERP system (office line) on accurate process per customer (plant).
  • Manage customer demand i.e. verification of call off's and translate this in ERP with logistics support throughout supply chain to manage a low stock level of material and finished goods.
  • Ensure that customers receive goods on time and in case of changes provide the customer with reliable information; respond to customer complaints, requests and inquiries in a professional and timely manner.
  • Process forecasts sent by the customers, offers, order confirmations, orders of shipping, delivery notes, etc.
  • Maintain adequate records, provide on time the required reports (like: backlog, fluctuation, obsolete etc) and analyze it on the regular basis.
  • Coordinate product change process for products in running production.
  • Implement successfully the continuous improvement projects not limited only to CS area.
Are you the ideal candidate?
  • Degree in Engineering / Business / Economics or similar field or equivalent experience.
  • Relevant experience of at least 3 years in dealing with customers.
  • Good knowledge of English (both spoken and written – B1); knowledge of German would be an advantage.
  • Working knowledge of MS Office: strong MS Excel essential.
  • Very good verbal and written communication skills.
  • Good time-management and organizational skills.
  • Financial understanding to analyse revenue per customer, cost price calculation, determining selling prices with sales managers.
What we offer our employees:
  • Interesting job in rapidly growing international Company.
  • Opportunity to participate in interesting projects alongside experienced specialists.
  • External and internal training programs.
  • Private medical care; sport card and group insurance on favourable terms.
  • A pleasant working environment and flexible working hours.
Prosimy o zamieszczenie poniższej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych w przypadku, gdy Państwa dokumenty aplikacyjne mogą zostać wykorzystane dla celów przyszłych rekrutacji: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.”
Obowiązek informacyjny:
„Zgodnie z art. 13-14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informujemy że: Administratorem Danych jest Johnson Matthey Battery Systems Sp. z.o.o. z siedzibą w Gliwicach (ul. Alberta Einsteina 36). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest pod adresem rodo@matthey.com . Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez Spółkę, w tym realizacji praw osób wynikających z RODO. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy Dz.U. 1996 nr 62 poz. 286 z późn.zm.), a pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie dobrowolnej zgody kandydata (art. 6 ust.1 lit. a RODO), wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające jako wysłanie dokumentów aplikacyjnych. Dane wymagane Kodeksem pracy są niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. Dane te przetwarzane są przez okres trwania rekrutacji lub przez okres roku jeżeli kandydat wyraził odrębną zgodę na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb przyszłych rekrutacji. Wyrażone przez kandydata zgody mogą być wycofane w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody, na podstawie kontaktu kandydata przez kontakt pod adresem rekrutacja@matthey.com. Dane osobowe będą mogły być ujawnione wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracujących ze Spółką pod kątem doradztwa w zakresie bezpieczeństwa danych i obsługi zatrudnienia. W razie obrony przed roszczeniami, Państwa dane będą mogły dostać ujawnione kancelarii prawnej i firmie doradczej. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania kopii tych danych, prawo do sprostowania swoich danych, prawo do usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193-Warszawa).”
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    5 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista w Biurze Obsługi Klienta (usługi laboratoryjne)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...