Customer Service Specialist with German

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa

26 dni temu

ManpowerGroup (certificate nr 412) is the world leader in innovative workforce solutions, connecting human potential to the power of business. For our Client we are looking for a:

Customer Service Specialist with German
Miejsce pracy: Warszawa | Numer ref.: SSS/037/NPA

Key responsibilities:

  • Receiving, processing and responding to customer queries and orders (phone/mail/chat)
  • Diagnosing the problem and help in solving it
  • Maintaining customer satisfaction

Requirements:

  • Advanced knowledge of German (at least equivalent of B2) 
  • Good command of English (B1)
  • Experience in customer service environments - is a plus
  • Strong organizational skills, effective time management
  • Ability to resolve issues quickly and efficiently
  • Customer-oriented person

We offer:

  • Contract of employment
  • 100% remote work
  • Attractive salary
  • Benefits package
  • Opportunity to work in a world class organization
  • Everyday contact with German language

Remote recruitment process.

Job offer applies to permanent work.

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta