ManpowerGroup (certificate nr 412) is the world leader in innovative workforce solutions, connecting human potential to the power of business. For our Client we are looking for a:
Key responsibilities:
- Receiving, processing and responding to customer queries and orders (phone/mail/chat)
- Diagnosing the problem and help in solving it
- Maintaining customer satisfaction
Requirements:
- Advanced knowledge of German (at least equivalent of B2)
- Good command of English (B1)
- Experience in customer service environments - is a plus
- Strong organizational skills, effective time management
- Ability to resolve issues quickly and efficiently
- Customer-oriented person
We offer:
- Contract of employment
- 100% remote work
- Attractive salary
- Benefits package
- Opportunity to work in a world class organization
- Everyday contact with German language
Remote recruitment process.
Job offer applies to permanent work.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.