Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1926 dni temu
Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 40259

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na I, II, IV i V piętrze budynku

Zakres zadań

  • koordynowanie procesu związanego z naborem na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej,
  • koordynowanie spraw związanych z ocenami pracowników Urzędu, w tym spraw w zakresie ustalania indywidualnego planu rozwoju zawodowego i odbywania służby przygotowawczej,
  • prowadzenie spraw związanych z możliwością odbywania w Urzędzie praktyk, stażu absolwenckiego, wolontariatu, poprzez, zbieranie ofert, przygotowywanie projektów porozumień i umów,
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników Urzędu jak również spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji w formach szkolnych i pozaszkolnych,
  • weryfikowanie projektów opisów stanowisk pod względem poprawności sporządzenia,
  • sporządzanie sprawozdań, przygotowywanie raportów i analiz w obszarze dotyczącym min. planowania i realizacji szkoleń, naborów, ocen, urzędników służby cywilnej,
  • branie udziału w pracach związanych z opracowywaniem projektów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
  • uczestniczenie w sprawach dotyczących obszaru nawiązania, trwania i ustania stosunku pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego minimum 1 rok w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub
w administracji rządowej,
  • dobra znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia dotyczącego ocen okresowych w służbie cywilnej,
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia dotyczącego pierwszej oceny w służbie cywilnej ,
  • dobra znajomość rozporządzenia dotyczącego szkoleń w służbie cywilnej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy z trudnym klientem,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • wiedza z zakresu wartościowania opisów stanowisk pracy w służbie cywilnej,
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w tym technik rekrutacji i selekcji pracowników,
  • doświadczenie w prowadzeniu naborów w służbie cywilnej, koordynowaniu procesu ocen pracowniczych oraz szkoleń w służbie cywilnej.
 

Podobne oferty