Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1668 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 55084

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych, częstym reprezentowaniem urzędu jak również może być realizowana w nietypowych godzinach.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Wspieranie obsługi merytorycznej, organizacyjnej i kancelaryjno-biurowej Rady Działalności Pożytku Publicznego, jak również utworzonych w jej ramach zespołów roboczych.
  • Wspieranie organizowania i współpraca przy przeprowadzaniu konsultacji publicznych projektów założeń projektów aktów normatywnych oraz projektów innych dokumentów rządowych w zakresie społeczeństwa obywatelskiego.
  • Przygotowywanie projektów pism, opinii, materiałów i analiz w celu przygotowania, realizacji i monitorowania zadań w zakresie dialogu obywatelskiego oraz kontaktów z obywatelami, organizacjami i instytucjami.
  • Wspieranie organizowania spotkań i współpracy Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Pełnomocnika Rządu ds. Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Departamentu Społeczeństwa Obywatelskiego z przedstawicielami organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów administracji publicznej.
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz prowadzenie serwisu informacyjnego Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego (www.pozytek.gov.pl).
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Departamentu, Zastępcę Dyrektora Departamentu oraz Naczelnika Wydziału Dialogu Obywatelskiego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub doświadczenia zawodowego w obszarze funkcjonowania organizacji pozarządowych i podmiotów społeczeństwa obywatelskiego lub współpracy z nimi
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Zastrzeżone” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • wiedza z zakresu: funkcjonowania organizacji pozarządowych i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i ich problemów, przepisów prawa dot. organizacji pozarządowych i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce
  • umiejętności z zakresu obsługi narzędzi MS Office (Word, Excel)
  • kompetencje miękkie: komunikacja, kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, współpraca, wystąpienia publiczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wyższe magisterskie na jednym z kierunków nauk społecznych
  • przeszkolenie z zakresu: obsługi sytemu zarządzania treścią WordPress oraz umiejętności edytorskich w zakresie zarządzania stroną internetową i przygotowywania publikacji
  • umiejętności z zakresu obsługi i prowadzenia stron internetowych w języku HTML
 

Podobne oferty