Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Główny specjalista ds. obsługi administracyjno-gospodarczej w Wydziale Administrowania Nieruchomości Biura Administracyjnego

Główny specjalista ds. obsługi administracyjno-gospodarczej w Wydziale Administrowania Nieruchomości Biura Administracyjnego

Urząd m.st. Warszawy
Warszawa
praca stacjonarna
1259 dni temu

Prezydent miasta stołecznego Warszawy

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy

pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa

Główny specjalista ds. obsługi administracyjno-gospodarczej w Wydziale Administrowania Nieruchomości Biura Administracyjnego

Termin składania dokumentów: 13 listopada 2020 r.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw w zakresie zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami oraz lokalami w których mieści się Urząd,
  • przygotowywanie sprawozdań opisowych z realizacji budżetu oraz zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań, rejestrów i ewidencji w zakresie zarządzanego budżetu; opracowywanie projektów planów dotyczących udzielania zamówień publicznych,
  • procesy gospodarki mediami; przygotowywanie umów eksploatacyjnych oraz realizacja umów z wykonawcami; nadzorowanie i kontrolowanie pracy wykonywanej przez pracowników obsługi.

Charakterystyka pracy:

  • współdziałanie w administrowaniu lokalami, w których mieszczą się biura Urzędu w zakresie eksploatacji budynków oraz ubezpieczenia majątku; prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji, przeprowadzanie przeglądów rocznych, przeglądów stanu zajmowanych nieruchomości, udział w sprawdzaniu warunków ewakuacji oraz sporządzanie sprawozdań,
  • nadzór nad utrzymaniem czystości i bezpieczeństwa wewnątrz nieruchomości oraz wokół niej, w tym nadzór nad odśnieżaniem dachów, chodników, dróg osiedlowych i terenów przyległych,
  • udział w podejmowaniu działań w celu minimalizacji kosztów funkcjonowania nieruchomości poprzez wprowadzenie rozwiązań organizacyjnych i technicznych optymalizujących koszty, w tym prowadzenie oszczędnej polityki w zakresie mocy zamówionej dla mediów,
  • monitorowanie wydatków oraz nadzór nad prawidłowym rozliczeniem umów zawartych w zakresie działania działu,
  • praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie osób i mienia, ustawa prawo budowlane, regulamin organizacyjny Urzędu m.st. Warszawy oraz Komunikat Ministerstwa Budownictwa w sprawie uzgodnienia standardów zawodowych zarządców nieruchomości.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:


Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi przeciwpożarowe znajdujące się w budynku mogą utrudniać przemieszczanie się osobom na wózku inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niewidomych i słabowidzących.


Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych, obsługą klienta oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niesłyszącym.

 

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi administracyjno - gospodarczej,
  • wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia o kierunkach ekonomicznych, technicznych, administracja,
  • powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z budżetem jednostek samorządu terytorialnego, zarządzania nieruchomościami oraz koordynowania prac zespołu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Podobne oferty