Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2017 dni temu
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 36376

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Zakres zadań

  • 1. Prowadzenie postępowań administracyjnych i pozaadministracyjnych w zakresie udzielania informacji publicznej, w tym: • opracowywanie projektów decyzji w przypadku odmowy udzielenia informacji publicznej lub umorzenie postępowania o udzielenie informacji publicznej • prowadzenie procedury odwoławczej • przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji • prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej (w tym: przygotowywanie projektu odpowiedzi wnioskodawcy, przygotowywanie materiałów będących informacją publiczną)
  • 2. Prowadzenie rejestru ”Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową wobec Ministra Przedsiębiorczości i Technologii”, w tym: • wprowadzanie danych • sporządzanie raportów • przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej BIP
  • 3. Pełnienie obowiązków pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych w ramach komórki organizacyjnej, w tym : • inicjowanie i koordynowanie działań, których celem jest zapewnienie poziomu ochrony danych osobowych w komórce organizacyjnej • współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w inicjowaniu szkoleń, audytów i monitorowania przestrzegania rozporządzenia oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w obszarze ochrony danych osobowych w komórce organizacyjnej • monitorowanie i aktualizacja wykazu osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w komórce organizacyjnej oraz zgłaszanie potrzeb w tym zakresie do pełnomocnika w Departamencie Zarządzania Kryzysowego • prowadzenie sprawdzeń zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych
  • 4. Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego, w tym: • opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych inicjowanych poza Ministerstwem lub ich części, w tym w zakresie informacji publicznej, działalności lobbingowej oraz ochrony danych osobowych • opiniowanie projektów aktów prawnych wewnętrznie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo, w tym w zakresie ochrony danych osobowych • opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo • opiniowanie projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie komitetów/ zespołów grup roboczych
  • 5. Prowadzenie spraw organizacyjnych Ministerstwa/ komórki organizacyjnej, w tym: • opracowywanie zbiorczych informacji, statystyk, sprawozdań, analiz dotyczących pracy Ministerstwa/ komórki organizacyjnej • przedkładanie propozycji zmian i usprawnień w zakresie procedur i sposobów realizacji zadań będących we właściwości Ministerstwa/ komórki organizacyjnej
  • 6. Obsługiwanie korespondencji i dokumentacji • kompletowanie, weryfikowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Dyrektora Biura • sporządzanie projektów pism, odpowiedzi na korespondencję • ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie obsługi dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze administracyjno - prawnej
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa
  • znajomość zadań i struktury organizacyjnej MPiT
  • rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty