Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1946 dni temu
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 39590

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
• wyjazdy służbowe krajowe – co najmniej raz w miesiącu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Zakres zadań

  • Przygotowywanie dokumentów strategicznych (w tym: koncepcje, strategie, polityki, plany) • aktualizowanie/ formułowanie propozycji zmian w dokumentach strategicznych • dobór instrumentów wsparcia • formułowanie zapisu dokumentu strategicznego • określanie zasad i trybu monitorowania dokumentu strategicznego • przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień • przeprowadzanie procedury zatwierdzania dokumentu strategicznego • tworzenie koncepcji/ założeń dokumentu strategicznego • weryfikowanie/ analizowanie projektu dokumentu strategicznego • wyznaczanie celów dokumentu strategicznego
  • Monitorowanie wdrażania strategii i programów (np. operacyjnego, pomocowego, krajowego, wieloletniego, etc.) • identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji strategii/ programu/ programów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych • sporządzanie/ weryfikowanie analiz materiałów i opracowań związanych z bieżącym monitoringiem • Nadzór nad procesami realizacji polityki inwestycyjnej oraz prowadzenie prac zmierzających do ich optymalizacji
  • Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk; analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania) • aktualizowanie danych • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie • formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji • gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz • zestawianie, wizualizacja danych (np.: tabele, wykresy, mapy, kartogramy, etc.)
  • Prowadzenie kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych • koordynowanie działań komunikacyjnych • monitorowanie przebiegu kampanii/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych • definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań • wybór kanałów i narzędzi komunikacji (w tym m.in.: radio, telewizja, prasa, internet, konferencje, seminaria, wydawnictwa, konkursy, etc.)
  • Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej • przeprowadzanie rozeznania rynku • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia • uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych • nadzorowanie wykonania umowy
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc. • przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej • opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w tworzeniu strategii/polityk/ we współpracy międzynarodowej/ współpracy z przedsiębiorcami
  • – znajomość języka angielskiego, poziom B2,
  • – znajomość problematyki międzynarodowej współpracy gospodarczej
  • – znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
  • – znajomość ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych
  • – znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne
  • – umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty