Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 39590
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań• częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
• wyjazdy służbowe krajowe – co najmniej raz w miesiącu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Zakres zadań
- Przygotowywanie dokumentów strategicznych (w tym: koncepcje, strategie, polityki, plany) • aktualizowanie/ formułowanie propozycji zmian w dokumentach strategicznych • dobór instrumentów wsparcia • formułowanie zapisu dokumentu strategicznego • określanie zasad i trybu monitorowania dokumentu strategicznego • przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień • przeprowadzanie procedury zatwierdzania dokumentu strategicznego • tworzenie koncepcji/ założeń dokumentu strategicznego • weryfikowanie/ analizowanie projektu dokumentu strategicznego • wyznaczanie celów dokumentu strategicznego
- Monitorowanie wdrażania strategii i programów (np. operacyjnego, pomocowego, krajowego, wieloletniego, etc.) • identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji strategii/ programu/ programów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych • sporządzanie/ weryfikowanie analiz materiałów i opracowań związanych z bieżącym monitoringiem • Nadzór nad procesami realizacji polityki inwestycyjnej oraz prowadzenie prac zmierzających do ich optymalizacji
- Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk; analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania) • aktualizowanie danych • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie • formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji • gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz • zestawianie, wizualizacja danych (np.: tabele, wykresy, mapy, kartogramy, etc.)
- Prowadzenie kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych • koordynowanie działań komunikacyjnych • monitorowanie przebiegu kampanii/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych • definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań • wybór kanałów i narzędzi komunikacji (w tym m.in.: radio, telewizja, prasa, internet, konferencje, seminaria, wydawnictwa, konkursy, etc.)
- Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej • przeprowadzanie rozeznania rynku • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia • uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych • nadzorowanie wykonania umowy
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc. • przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej • opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w tworzeniu strategii/polityk/ we współpracy międzynarodowej/ współpracy z przedsiębiorcami
- – znajomość języka angielskiego, poziom B2,
- – znajomość problematyki międzynarodowej współpracy gospodarczej
- – znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
- – znajomość ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych
- – znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne
- – umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe