Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1935 dni temu
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 40591

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– reprezentacja urzędu, udział w kontrolach
– krajowe wyjazdy służbowe
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i pozaadministracyjnych – opracowywanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym – prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej (w tym: przygotowywanie projektu odpowiedzi wnioskodawcy, przygotowywanie materiałów będących informacją publiczną) – przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji – prowadzenie procedury odwoławczej
  • Nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami – aktualizowanie/ doprecyzowywanie warunków zawartej umowy/ porozumienia – kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/ porozumienia – monitorowanie procesu realizacji postanowień umowy/ porozumienia – wymiana informacji/ raportowanie/ prowadzenie sprawozdawczości
  • Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego – opracowywanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo – opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo – uzgadnianie i konsultowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych z właściwymi komórkami Ministerstwa, organami i instytucjami – zgłaszanie propozycji do wykazów prac legislacyjnych prowadzonych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów
  • Wdrażanie programu – przygotowywanie, weryfikowanie, podpisywanie i aneksowanie umów/ decyzji o dofinansowanie np. ocenianie wniosków o dofinansowanie, obsługiwanie procesu przygotowania i zawierania umów o dofinansowanie – przygotowywanie i aktualizowanie wytycznych (np. kwalifikowanie wydatków, kontroli, sprawozdawczości etc.) w tym : weryfikowanie sprawozdań merytorycznych i rozliczeń finansowych realizacji umów o dofinansowanie, wnioskowanie o wypłatę środków a także raportowanie o udzielonej pomocy publicznej (zgodnie z wymogami (UOKiK)
  • Zarządzanie projektami – identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk w projekcie/ zespole projektowym oraz proponowanie działań korygujących – kontrolowanie realizacji zadań pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji, w tym :- realizacja projekt pn. "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka polskiej gospodarki", Poddziałanie 3.3.2 PO IR
  • Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk; analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania) – aktualizowanie danych – gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz
  • Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych – koordynowanie procesu przeprowadzania kontroli – ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli – przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli) – rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych – sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy z przedsiębiorcami
  • znajomość języka angielskiego poziom B1
  • znajomość ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • myślenie analityczne
  • znajomość pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty