Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 40591
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań– reprezentacja urzędu, udział w kontrolach
– krajowe wyjazdy służbowe
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i pozaadministracyjnych – opracowywanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym – prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej (w tym: przygotowywanie projektu odpowiedzi wnioskodawcy, przygotowywanie materiałów będących informacją publiczną) – przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji – prowadzenie procedury odwoławczej
- Nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami – aktualizowanie/ doprecyzowywanie warunków zawartej umowy/ porozumienia – kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/ porozumienia – monitorowanie procesu realizacji postanowień umowy/ porozumienia – wymiana informacji/ raportowanie/ prowadzenie sprawozdawczości
- Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego – opracowywanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo – opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo – uzgadnianie i konsultowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych z właściwymi komórkami Ministerstwa, organami i instytucjami – zgłaszanie propozycji do wykazów prac legislacyjnych prowadzonych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów
- Wdrażanie programu – przygotowywanie, weryfikowanie, podpisywanie i aneksowanie umów/ decyzji o dofinansowanie np. ocenianie wniosków o dofinansowanie, obsługiwanie procesu przygotowania i zawierania umów o dofinansowanie – przygotowywanie i aktualizowanie wytycznych (np. kwalifikowanie wydatków, kontroli, sprawozdawczości etc.) w tym : weryfikowanie sprawozdań merytorycznych i rozliczeń finansowych realizacji umów o dofinansowanie, wnioskowanie o wypłatę środków a także raportowanie o udzielonej pomocy publicznej (zgodnie z wymogami (UOKiK)
- Zarządzanie projektami – identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk w projekcie/ zespole projektowym oraz proponowanie działań korygujących – kontrolowanie realizacji zadań pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji, w tym :- realizacja projekt pn. "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka polskiej gospodarki", Poddziałanie 3.3.2 PO IR
- Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk; analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania) – aktualizowanie danych – gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz
- Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych – koordynowanie procesu przeprowadzania kontroli – ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli – przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli) – rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych – sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy z przedsiębiorcami
- znajomość języka angielskiego poziom B1
- znajomość ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
- myślenie analityczne
- znajomość pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe